Najtańszą ofertę wartą 128.990.000 zł złożył warszawski Roverpol wraz z partnerem Rover Alcisa SA z Walencji. Kolejne oferty są droższe: Budimexu i Strabagu opiewają na ponad 163 mln złotych. Tymczasem miasto zamierzało przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 116.580.000 zł. Co teraz?
Czytaj też: Szczecin: Zobacz, jak będzie wyglądał węzeł Łękno. Przebudowa ma zakończyć się w 2020 roku [WIZUALIZACJE]
- Złożone oferty są analizowane pod względem formalnym. Decyzji o tym czy przetarg będzie rozstrzygnięty lub unieważniony jeszcze nie ma - mówi Piotr Zieliński z Centrum Informacji Miasta. Przetarg dotyczy budowy trasy, dawniej nazywanej Obwodnicą Śródmiejską, dziś to trasa średnicowa, która zatrzymała się na wysokości ulicy Arkońskiej. Tym razem chodzi o budowę dwupasmówki i dwupoziomowego skrzyżowania na ul. Traugutta i alei Wojska Polskiego z parkingami typu „Bike & Ride” i „Park & Ride”, przystankami autobusowymi (linie 53, 60, 67) i tramwajowymi (linie 1,9) oraz ciągami pieszo-rowerowymi.
Czytaj też: Szczecin: Zobacz, jak będzie wyglądał węzeł Łękno. Przebudowa ma zakończyć się w 2020 roku [WIZUALIZACJE]
Węzeł Łękno. Czytaj więcej:
Czytaj również:
Budowa zintegrowanego węzła komunikacyjnego Łękno wraz z infrastrukturą na przebiegu Trasy Średnicowej dla obsługi wewnątrz aglomeracji ruchu pasażerskiego w Szczecinie otrzymała dofinansowanie w ramach Działania 2.2 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. Wysokość dofinansowania to 73 mln zł.
Zobacz również:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?