Teraz był naszym przewodnikiem po budowie. Najpierw pokazał wznoszoną konstrukcję przy wjeździe do centrum - ogromny pylon, wysokości 20 m z logami centrum oraz głównych najemców.
- A to ściana kina Helios, będzie miała specjalne oświetlenie - mówi Machnicki pokazując elewację. - Już były przeprowadzone próby. - Do kina będą prowadziły dwa wejścia. Jedno od strony hipermarketu real, niezależne. Drugie z wewnątrz pasażu, przy barach.
Przesuwamy się wzdłuż ulicy Struga. Idziemy parkingiem, który jest w dużej części gotowy. W momencie otwarcia do dyspozycji kierowców będzie około 850 miejsc parkingowych.
Wchodzimy do środka od strony ul. Struga. Po lewej stronie lokal do swoich potrzeb przygotowuje sklep Piotr i Paweł. Firmy wynajęte przez właścicieli tej sieci wkroczyły do lokalu na początku czerwca. Sklep ma do dyspozycji około 1700 m kw. powierzchni.
- A tu urządza się dziecięcy sklep Smyk - dyrektor wskazuje ogromną przestrzeń po prawej stronie pasażu. - Sklep ma1800 m kw., to drugi co do wielkości najemca. Do sklepu wejdziemy od ul. Struga i od wewnątrz.
W Smyku pojawiają się już ścianki działowe, elementy, które posłużą do ekspozycji. Wszystko jeszcze w stanie surowym.
Część tzw. parku handlowego dopełnia multikino Helios z powierzchnią 2400 m kw. To największy najemca outeltu. Będziemy oglądać filmy w 7 salach, w tym jednej wielkiej. Dzisiaj wyglądają surowo - beton, bryły schodów, wystające elementy oświetlenia.
- Będzie jedna główna projektorownia, będzie rozprowadzać niezależnie firmy na poszczególne sale kinowe - dodaje nasz przewodnik.
Smyk, Piotr i Paweł oraz Helios tworzą część "normalnych cen". Outlet zaczyna się poza ich strefą. W wielu miejscach jest już położona terakota. Pracownicy przygotowują pomieszczenia dla Adidasa, Reeboka, Nike. Pod dachem widać przewody instalacji telefonicznej, komputerowej, systemów przeciwpożarowych.
Jedno z głównych wejść do centrum wyprzedaży prowadzi od strony reala. Zaraz przy wejściu, po lewej stronie będą funkcjonowały bary.
- North Food, North Fish, bar z jedzeniem azjatyckim - wymienia dyrektor. - Oprócz tego do dyspozycji będą też 2 kawiarnie. Na zewnątrz będą funkcjonowały ogródki, ale prawdopodobnie od przyszłego roku.
Główny parking będzie też od strony reala. Komunikacja wewnątrz centrum będzie prosta. Będziemy chodzić wokół galerii, ale jest też łącznik pasaży.
- Za rok rozpoczniemy realizację drugiego etapu inwestycji - dodaje dyrektor. - Ale obiekt jest już zbudowany w całości. Część będzie po prostu zaślepiona. To, jak szybko rozpoczniemy ten etap zależy od najemców. W części, którą otworzymy we wrześniu, 90 proc. pomieszczeń już jest zajęta.
Takie marki będą w centrum
Reserved, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Cross, Wrangler, Gatta, Puma, Top Press, Bytom, Wittchen, Atlantic,Willsor, Milano Shoes, Vero Moda, Jack&Jones, 4F, Vip Collection, Wójcik, Hot Oil, McArthur, Amora, Kazar, Ochnik, Alberto Violi, Adidas, Reebok, Big Star, Ecco/Guess, Nike, Coccodrillo, Kari/Tomasso Toccardi, Gabor, Via Roma.
W powstającym centrum będziemy mogli kupować produkty z minimalną obniżką 30 procent. Ale podczas akcji wyprzedażowych obniżki będą też rzędu 50-, 70- a nawet 90 procent.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?