MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Muszą odstać swoje

wim, 3 sierpnia 2006 r.
Nie milkną narzekania na obsługę klientów w stargardzkim oddziale banku PKO BP przy ul. Wyszyńskiego.

O kłopotliwym oczekiwaniu w długich kolejkach w stargardzkim banku PKO BP pisaliśmy w marcu tego roku. Do tej pory - jak mówią jego klienci - w tej placówce nic nie zmieniło się na lepsze. Kolejki jak były, tak są. I jak do tej pory, w najgorętszych okresach płatności, czyli z końcem każdego miesiąca, nie wszystkie okienka są czynne.

Jan Puliński jest długoletnim klientem stargardzkiego oddziału PKO BP. Odpowiada mu dogodne położenie banku w centralnym punkcie miasta. Po drodze mu do pracy.

- Nie chcę zmieniać banku - mówi J. Puliński. - Przyzwyczaiłem się. Ale czasami nerwowo nie wytrzymuję. Żeby załatwić sprawę trzeba stać w kolejce nawet 45 minut! Jak patrzę na te starsze babcie czy dziadków oczekujących tak długo na zapłacenie rachunków, to krew mnie zalewa. A wystarczyłoby przecież otworzyć wszystkie kasy. A gdy to nie rozwiązuje problemu, uruchomić nowe stanowiska obsługi.

Zastępca dyrektora oddziału PKO BP w Stargardzie uważa pretensje klientów za nieco przesadzone.

- Są dni, że u nas kolejek w ogóle nie ma - mówi. - Dla naszych klientów mamy naprawdę bardzo dobrą ofertę związaną z bankowymi usługami.

Po szczegóły odesłano nas do centrali w Warszawie. Wczoraj nie udało nam się skontaktować z departamentem promocji i informacji PKO BP w Warszawie. Ale w kwestii atrakcyjnych ofert domyślić się można, że chodzi o konta internetowe. Gdy o kłopotach stargardzian pisaliśmy w marcu br. dyrekcja banku tłumaczyła, że są one bardzo korzystne dla klientów, a dzięki korzystaniu z nich, czas załatwiania spraw bankowych skraca się do minimum.

- Nie znam się na internecie - mówi pani Krystyna, inna długoletnia klientka banku PKO PB. - Jeżeli robię opłaty czy przelewy w banku, mam pewność, że wszystko zostało zrobione jak należy. Internet to dla mnie czarna magia! Zdecydowanie wolę tradycyjny sposób robienia opłat.

Dyrekcja PKO BP zachęca też do tego, by wszelkie sprawy związane z opłacaniem rachunków, wypłatą bądź wpłatą pieniędzy, a także przelewami, zakładaniem lokat i składaniem wniosków o kredyt załatwiać w agencjach. W Stargardzie jest ich 18.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński