- Dlaczego, pomimo wielu uwag i komentarzy, wciąż nic nie zrobiono ze światłami a w zasadzie całą organizacją ruchu skrzyżowania przy Makro? Kilka dni i cały ruch (przynajmniej osobowy) wróci na Przecław i nieszczęsną ulicę Cukrową, bo nikomu nie będzie się chciało stać w kilkunastominutowym korku do świateł - komentuje pan Adrian na profilu "Piotr Krzystek na mieście" w mediach społecznościowych.
Piotr Krzystek, prezydent Szczecina proponuje zaczekać, aż sytuacja unormuje się po otwarciu obwodnicy Warzymic i Przecławia.
- Pierwsze dni po otwarciu jakiejś drogi, węzła czy nowego szlaku komunikacyjnego to obserwacja sytuacji na miejscu. Dopiero potem ewentualne korekty czy zmiany. Ćwiczyliśmy to za każdym razem i zawsze na początku jest mnóstwo uwag, a po tygodniu dwóch, większych problemów nie ma. Ćwiczyliśmy to z Trasą Średnicową, ćwiczyliśmy to z Węzłem Podjuchy czy z Węzłem Łękno - komentuje Piotr Krzystek.
O zmianę w cyklu sygnalizacji apeluje również Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad. Nowa "13" powoduje, że wjazd do miasta od strony ulicy Południowej zyskał na znaczeniu.
- W przyszłości planujemy drugi etap obwodnicy Warzymic i Przecławia, obwodnicę Kołbaskowa, nowe węzeł na A6, dlatego już teraz trzeba podjąć działania, żeby upłynnić ruch - uważa Mateusz Grzeszczuk ze szczecińskiego oddziału GDDKiA.
Ulica Południowa to nie jest jedyne miejsce, gdzie GDDKiA postuluje zmiany. Należałoby dostosować sygnalizację na skrzyżowaniu ulicy Kurzej i Niedźwiedziej do zwiększonego ruchu z węzła Kijewo. - Zdarzają się sytuacje, że kolejka ustawia się już na łącznicy węzła - dodaje Mateusz Grzeszczuk.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?