Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pogoń Szczecin: Nowe koszulki w meczu z Polonią [Wideo]

Redakcja
Edi Andradina i Takafumi Akahoshi (z lewej) założą dziś nowe koszulki.
Edi Andradina i Takafumi Akahoshi (z lewej) założą dziś nowe koszulki.
Na wspólnym spotkaniu dziennikarzy oraz prezesów Pogoni i Z.Ch. "Police" S.A.: Jarosława Mroczka, Grzegorza Smolnego oraz Wojciecha Narucia zaprezentowano nowy trykot Pogoni. Najważniejszą informacją był fakt dotyczący rebrandingu spółki Z.Ch. "Police" S.A. i jej wejście do Grupy Azoty.

- Szanujemy fakt, że taki podmiot chce z nami współpracować - dodaje prezes Pogoni Jarosław Mroczek. - W imieniu zarządu Pogoni dziękuję za tę współpracę i zaufanie. Dla nas jest to wielki dzień. Dla Grupy Azoty wydarzył się już w zeszłą środę.

To właśnie 5 grudnia oficjalnie ogłoszono i pokazano nowe logo Grupy Azoty. Od tego momentu w szczecińskich mediach rozpoczęły się spekulacje, czy w meczu z Polonią Warszawa Portowcy wybiegną na boisko już z reklamą Grupy Azoty. - Pogoń dziś po raz pierwszy zaprezentuje się w nowych koszulkach - potwierdził prezes Pogoni chwilę po tym, gdy wręczył wiceprezesowi Z.Ch. "Police" SA symboliczną koszulkę z nr 1.

Obecna umowa z Z.Ch. "Police" S.A., a w zasadzie Grupą Azoty, obowiązuje do końca sezonu, a więc do czerwca przyszłego roku. Obie strony wierzą jednak, że będzie ona prolongowana. - Mam nadzieję, że to początek długiej drogi - mówi Mroczek. - To wszystko, co przekazujemy Z.Ch. Police jak do tej pory znajduje uznanie i jest akceptowane. My marzymy o tym, by ta współpraca była zakreślona w bardzo dalekim horyzoncie czasowym.

- Wejście do Grupy Azoty oraz nowe barwy sprawiają, że chcemy być widoczni - zaznacza z kolei Naruć. - Grupa ma też dobrze reagować na potrzeby rynku. Mogę zarządowi Pogoni pogratulować bardzo dobrych wyników. Zespół ma szansę powalczyć dziś o 6. miejsce w tabeli. Nasze oczekiwanie wobec Pogoni są takie, by zakończyła sezon w pierwszej ósemce.
- Zmiana logo nie ma związku ze zwiększeniem funduszy dla firm, ani ze zmniejszeniem samodzielności "Polic" - tłumaczy przedstawiciel Grupy Azoty. - To proces rebrandingu, który ma nas pokazywać jako zwartą grupę.

Obie strony nie chciały zdradzać, jak będzie wyglądała współpraca po końcu czerwca przyszłego roku, ale wiceprezes Naruć uchyla rąbka tajemnicy. - Nasze zaangażowanie będzie zależało od gry, stylu gry, atmosfery na stadionie i zajmowanego miejsca - mówi wiceprezes zarządu Z.Ch. "Police" S.A. - Chcielibyśmy, żeby logo nie było kojarzone z negatywnymi zachowaniami, ale z dobrą zabawą.

Od dzisiejszego meczu Pogoni Szczecin z Polonią Warszawa na koszulkach Pogoni w miejsce Z.Ch. "Police" SA pojawi się logo Grupy Azoty, a poniżej napis ZCh Police SA.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński