Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bonifikata za brak ogrzewania w Szczecinie. Jak wygląda procedura?

Małgorzata Klimczak
Małgorzata Klimczak
Elektrociepłownia Pomorzany w Szczecinie
Elektrociepłownia Pomorzany w Szczecinie
Mieszkańcy Szczecina, których dotknęła awaria PGE, otrzymają stosowne bonifikaty za brak dostaw ciepła w czasie awarii EC Pomorzany.

Bonifikata po awarii elektrociepłowni w Szczecinie

Bonifikaty będą naliczane klientom automatycznie, bez konieczności składania wniosków w Biurze Obsługi Klienta SEC. Taką decyzję podjął prezes Szczecińskiej Energetyki Cieplnej.

- Jako dostawca ciepła w Szczecinie jesteśmy odpowiedzialni za pracę systemu ciepłowniczego i dokładamy najwyższej staranności, aby system funkcjonował stabilnie i sprawnie, pomimo, iż producent nie dotrzymuje warunków zapewniających bezpieczeństwo energetyczne mieszkańcom Szczecina - informuje Danuta Misztal, główny specjalista ds. Marketingu i Komunikacji SEC. - Wielokrotnie monitowaliśmy, jednak do chwili obecnej nie otrzymaliśmy od PGE żadnych informacji kiedy EC Pomorzany wróci do pełnej sprawności.

Od soboty, 13 lutego, nie zmienia się status pracy Elektrociepłowni Pomorzany, która działa na około 65 proc. swojej mocy.

Stale zaniża temperaturę nośnika grzewczego, co bezpośrednio prowadzi do zakłóceń, a nawet przerw w dostawach ciepła i ciepłej wody - dodaje Danuta Misztal.

Mieszkańcy Szczecina nie powinni odczuwać tych problemów, ponieważ pełne dostawy ciepła do odbiorców ma zabezpieczyć źródło rezerwowe Szczecińskiej Energetyki Cieplnej tj. CR Marlicza.

Ciepłownia pozostaje w pełnej gotowości i uzupełnia braki z EC Pomorzany.

ZOBACZ TEŻ:

Bonifikaty od SEC-u

  • Mieszkańcy Szczecina, których dotknęła awaria PGE otrzymają stosowne bonifikaty.
  • Klienci, którzy mają podpisane umowy ze Szczecińska Energetyką Cieplna proszeni są składanie wniosków e-mailowo na adres [email protected].
  • Wnioski do pobrania są na stronie internetowej www.sec.com.pl.

W imieniu odbiorców rozliczających się ze spółdzielnią mieszkaniową, zarządcą czy administratorem o bonifikatę występuje ich zarządca, administrator lub spółdzielnia.

Klienci, którzy nie zostaną uwzględnieni w rozliczeniach systemowo, powinni zgłosić się do Biura Obsługi Klienta SEC w celu naliczenia bonifikaty.

ZOBACZ TEŻ:

Zobacz wideo: Kilka faktów na temat awarii (z punktu widzenia miasta)

CZYTAJ TEŻ:

Elektrociepłownia PGE na Pomorzanach w Szczecinie

Awaria ogrzewania w Szczecinie. Przepychanki SEC i PGE. Ale ...

CZYTAJ TEŻ:

Bądź na bieżąco i obserwuj:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński