- We wrześniu zakończony został etap przygotowania ofert sponsorskich, które aktualnie dystrybuowane są zarówno w formie elektronicznej, jak i w formie drukowanej. Dostępne są również angielskie i niemieckie wersje językowe - informuje Kamil Kukułka, przedstawiciel firmy Sport Innovation.
Właśnie Sport Innovation, we współpracy z firmą Komunikacja Plus Sp. z o.o., są odpowiedzialne za znalezienie sponsora dla stadionu Pogoni. Już w sierpniu odbyło się spotkanie robocze przedstawicieli firm z władzami miasta i wizytacja stadionu pod kątem sponsorskim.
- Jesteśmy w stałym i aktywnym kontakcie z Urzędem Miasta Szczecin, kolejne spotkania mają charakter konferencji online - mówi Kukułka - Miasto w ramach własnych relacji biznesowych zastrzegło, zgodnie z warunkami przetargu, bezpośredni kontakt ze zgłoszoną grupą ponad trzydziestu firm, które ofertowane zostały indywidualnie - dodaje.
Poszukiwania w Niemczech i Skandynawii
Konsorcjum zabrało się więc za kontaktowanie z pozostałymi firmami, które potencjalnie mogłyby zainteresować się wykupieniem prawa do nazwy stadionu w Szczecinie. Co ciekawe, swoje kroki skierowali także poza granice naszego kraju.
- W ramach drugiego etapu naszych prac, w pierwszym kroku skupiliśmy się na trudniejszej dystrybucji oferty na rynkach zagranicznych, w tym przede wszystkim w firmach niemieckich i skandynawskich, które aktywnie działają lub planują działalność na terenie północnej Polski. W kolejnych tygodniach ofertowane będzie coraz szersze grono firm - informuje Kamil Kukułka.
Przedstawiciel firmy Sport Innovation podkreśla, że w przypadku zainteresowania szczegółami przez daną firmę, przygotowywana jest wersja dedykowana do profilu działalności i potrzeb potencjalnego sponsora.
Wspólne działania w stolicy
Przedstawiciele miasta i konsorcjum firm w listopadzie wybiorą się wspólnie do Warszawy, gdzie z potencjalnym sponsorami spotkają się podczas IV Kongresu Sport Biznes Polska.
- Ponadto, podczas prelekcji, zaprezentujemy zalety projektów naming rights (praw do nazwy), których potencjał wciąż nie został w pełni wykorzystany na polskim rynku - mówi Kamil Kukułka.
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?