Pan Tomasz poszedł do sklepu i oddał buty do reklamacji. Przyjęto je do naprawy. Kiedy odbierał buty podeszwa była co prawda przyklejona, ale - jak napisał do redakcji "źle i w dodatku czubek był silnie zgnieciony"
Pan Tomasz postanowił nie odbierać źle naprawionego obuwia. Ekspedientka powiedziała mu, że "buty nieodebrane w ciągu 45 dni zostaną zniszczone".
Stargardzki rzecznik praw konsumenta, z którym pan Tomasz się skontaktował, zalecił mu rozwiązanie ze sklepem umowy o reklamację i sporządzenie nowej o złe wykonanie usługi. Kierowniczka sklepu odmówiła przyjęcia ponownej reklamacji.
- Kierowniczka sklepu nie ma prawa odmówić przyjęcia reklamacji, różne jedynie mogą być opinie wydane w tej sprawie - powiedział nam Marek Grażewski z biura rzecznika w Stargardzie.
Klient ma zatem prawo do ponownego złożenia reklamacji, gdy usługa nie została wykonana właściwie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?