,,MINI MISTRZOSTWA EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ 2012,,
REGULAMIN IMPREZY:
szkoła zgłaszając chęć uczestnictwa w imprezie akceptuje jej regulamin,
zgłoszenia do udziału w imprezie przyjmowane są przez Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w formie elektronicznej na adres: [email protected] do dn. 9 marca 2012r. do godz. 15.00,
zgłoszenie powinno zawierać nazwę szkoły oraz imię i nazwisko opiekuna zespołu,
mistrzostwa odbywają się jako ścisłe odzwierciedlenie Finałów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej,
w przypadku większej ilości zgłoszeń fazę finałową imprezy poprzedzi runda barażowa, w wyniku której wyłonione zostanie 16 drużyn - finalistów,
mecze rundy barażowej rozegrane zostaną w dniach 19.03. - 01.04.2012 r., na przyszkolnych boiskach,
każda drużyna - uczestnik rundy barażowej otrzyma komplet koszulek promocyjnych z logo imprezy,
mecze rundy barażowej sędziują opiekunowie drużyn z zastrzeżeniem, aby w miarę możliwości nie sędziować meczu własnej drużyny,
wyłonionym 16 drużynom wylosowane zostaną nazwy rzeczywistych uczestników EURO 2012,
o terminie, miejscu i formie uroczystego losowania drużyny zostaną poinformowane stosownym pismem,
mecze fazy grupowej i pucharowej odbywać się będą na 8 boiskach typu ORLIK 2012
w dniach 08.05 - 01.06.2012 r.,
nie ma możliwości zmiany miejsca i terminu meczu bez zgody Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego,
mecze fazy grupowej i pucharowej sędziowane są przez sędziów piłki nożnej,
każdy ORLIK przybierze nazwę miasta - gospodarza EURO 2012,
szkoły - gospodarze meczów fazy finałowej otrzymają środki na przygotowanie obiektów do imprezy oraz na zimne napoje dla uczestników meczów. Szkoły podejmą działania zmierzające do takiego zaaranżowania miejsca zawodów, aby kojarzyło się z rzeczywistym stadionem - gospodarzem
EURO 2012,
drużyna powinna przebywać podczas meczu z opiekunem - nauczycielem danej szkoły,
opiekun drużyny bierze na siebie odpowiedzialność za brak przeciwwskazań zdrowotnych do udziału podopiecznych w zawodach sportowych, co poświadcza własnoręcznym podpisem na protokole meczowym,
każda drużyna - uczestnik fazy grupowej otrzyma komplet pamiątkowych medali,
każda drużyna - uczestnik fazy grupowej otrzyma komplet strojów piłkarskich (koszulka, spodenki, getry) z nazwą wylosowanego kraju - uczestnika EURO 2012,
drużyna musi występować podczas meczów w otrzymanych strojach sportowych,
na każdym meczu zapewniona będzie opieka medyczna,
dekoracja finalistów (uczestników meczu finałowego) odbędzie sie podczas imprezy plenerowej z okazji Dnia Dziecka w amfiteatrze 1 czerwca 2012 r. o godz. 19.00. Zawodnicy i opiekunowie dekorowanych drużyn zobowiązani są stawić się w miejscu dekoracji o godz. 18.00,
w sprawach organizacyjnych można kontaktować się telefonicznie pod nr tel. 91 4337231
lub 606 482 986,
w kwestiach spornych rozstrzygające zdanie ma organizator - Międzyszkolny Ośrodek Sportowy.
PRZEPISY GRY:
Zawody rozgrywane są zgodnie z przepisami PZPN z modyfikacjami
w rozgrywkach mogą brać udział chłopcy urodzeni w 2001 r. i młodsi,
zawodnicy w drużynie muszą być uczniami jednej szkoły,
drużyna liczy do 12 zawodników (6 + bramkarz + max 5 rezerwowych),
mecze odbywają się na boiskach ORLIK 2012 ze sztuczną nawierzchnią,
bramki 2 x 5 m.
mecze rozgrywane są piłką nr 4,
czas gry 2 x 20 min. + 10 min. przerwy,
gra bez ,,spalonego,,
zmiany hokejowe w strefie zmian,
obuwie - buty piłkarskie lane, korkotrampki lub buty sportowe na płaskiej podeszwie,
od fazy pucharowej mecz musi rozstrzygnąć się, w przypadku remisu dogrywka 2 x 5 min., jeśli w jej wyniku wynik nie rozstrzygnie się zarządza się po 3 serie rzutów karnych,
za brutalność w grze i niesportowe zachowanie zawodnicy mogą być ukarani żółtą lub czerwoną kartką, druga żółta kartka zawodnika w jednym meczu powoduje wykluczenie zawodnika z gry (czerwona kartka), nie obowiązują kary czasowego wykluczenia z gry (kary minutowe).
PROCEDURA PRZEDMECZOWA OD FAZY GRUPOWEJ:
drużyny stawiają sie na miejscu spotkania 45 min. przed wyznaczoną godziną spotkania,
drużynom przydzielone zostaną szatnie,
opiekun drużyny pobiera od gospodarza spotkania protokół meczu oraz napoje chłodzące dla zawodników,
na 15 min przed rozpoczęciem spotkania opiekunowie drużyn przekazują sędziemu wypełniony protokół meczu (druk dostępny w miejscu zawodów),
na 5 min. przed rozpoczęciem spotkania drużyny ustawiają się do wejścia na boisko po czym na płycie boiska dokonują przywitania z publicznością (sportowy okrzyk) a następnie sędzia przeprowadza procedurę losowania pola gry,
jeżeli w drużynie pozostanie mniej niż 4 zawodników sędzia nie dopuści drużyny do meczu/zakończy mecz, a wynik zostanie zweryfikowany walkowerem na korzyść drużyny przeciwnej 3:0 lub pozostanie wynik z boiska jeżeli będzie korzystniejszy.
Konkurs na najefektowniejszy doping drużyny szkolnej
Każda szkoła - uczestnik zawodów od etapu fazy grupowej oprócz drużyny piłkarskiej wystawia grupę kibiców (uczniów, rodziców, nauczycieli, przyjaciół szkoły) która podążać będzie na mecze swojej drużyny w celu dopingowania. Po zakończeniu fazy grupowej szkoły sporządzą dokumentację fotograficzną poczynań kibiców i dostarczą ja do komisji konkursowej, która wyłoni najlepsze prace. Szkoły otrzymają fundusze na przygotowanie oprawy oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?