Już w 2009 roku Urząd Miejski przekazał 2 miliony złotych na inwestycje związaną z remontem komendy. Rok później również w siedzibie dąbskich policjantów nadinspektor Wojciech Olbryś i Piotr Krzystek podpisywali porozumienie na kwotę 1,8 miliona złotych na drugi etap tej inwestycji.
- Dzięki tym pieniądzom wykonano dokumentację techniczną na 2 i 3 etap remontu - mówi asp. Przemysław Kimon, rzecznik policji. - A także przyłączono węzeł ciepłowniczy, wybudowano pomieszczenia gospodarcze i archiwalne, wykonano modernizację pomieszczeń znajdujących się na parterze i 1 piętrze głównego budynku, zakończono i wyposażono pomieszczenia dyżurnych oraz zakupiono wyposażenie wyremontowanych pomieszczeń.
Podpisane dzisiaj porozumienie pozwoli na wykonanie prac związanych z modernizacją sieci elektrycznej pomieszczeń łącznika, kompleksowej wymiany sieci sanitarnej, remont korytarzy oraz pomieszczeń służb kryminalnych jak i wyposażenie ich. Pieniądze te pozwolą też przygotować dokumentację na ostatni, czwarty już etap inwestycji.
Nie są to jedyne fundusze, jakie radni i prezydent przekazali policjantom. Dwa lata temu było to ponad 3,6 miliona złotych. Ze środków tych remontowano Komisariat na Niebuszewie, Dąbiu, zakupiono policyjne radiowozy oraz materiały techniki policyjnej.
Dofinansowano dodatkowe służby w środkach komunikacji miejskiej, zakupiono materiały biurowe oraz telefony komórkowe. W 2010 roku szczecińscy policjanci otrzymali fundusze na dalsze remonty oraz zakup wyposażenia i dodatkowe patrole. Przekazane środki opiewały na kwotę ponad 1,4 miliona złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?