- Nie będzie banalnych rad, nie będzie wyświechtanych frazesów o markach, nie będzie konferencyjnego bełkotu - zapowiada Piotr Bucki, twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu wystąpień publicznych, komunikacji i motywacji, certyfikowany coach w obszarze Business and Executive Coaching oraz trener kompetencji społecznych. - Będzie naukowe podejście, praktyczne rady do wdrożenia i spora dawka rzetelnie omówionych studiów przypadku. Słuchacze dowiedzą się, co łączy Masnego, Cialdiniego, Kenzo i LM96. Być może dowiedzą się też po prostu kim są i dlaczego warto ich znać.
Wykład na temat: „Mózg, marka osobista i muszka owocówka. Jak komunikować i wywierać wrażenie korzystając z neuronauki i psychologii poznawczej rozpocznie się w siedzibie WSP przy al. Wojska Polskiego 128 w auli nr 104 o godzinie 10. Na wykład otwarty obowiązują zapisy na www.wsb.pl/szczecin/aktualnosci.
Piotr Bucki - od 16 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Główne obszary jego zainteresowań to zintegrowana komunikacja marketingowa, storytelling i psycholingwistyka, strategie w biznesie a błędy poznawcze, branding i komunikacja wizualna.
Zobacz też:Fryderyk Chopin zacumował w Szczecinie
Polecamy na gs24.pl:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?