- Do tej chwili postawiono 4 elementy przy jego użyciu: 200-C2003 (Kolumna oddzielająca etan) o masie własnej 91 ton, 700-V0002 (Zbiornik zrzutów mokrych) o masie własnej 128 ton, 200-C1002 (Płuczka gazu regeneracyjnego) o masie własnej 56 ton i 200-C2001 (Depropanizer) o masie własnej 257 Ton i wysokości ponad 56 metrów - mówi Artur Echaust, reprezentujący wykonawcę prac Hyundai Engineering Co., Ltd. - Do posadowienia na fundamencie ostatniego elementu 200-C2001 użyto również żurawia pomocniczego.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Widowiskowa operacja na placu budowy Polimery Police. Budują gigantyczny dźwig
Ring Crane (Główny żuraw) Mammoet będzie pracował w dwóch konfiguracjach, które dają mu odpowiednio zasięg pracy do 58 metrów i 88 metrów. Możliwy udźwig żurawia w odpowiedniej konfiguracji to 1600 ton Natomiast żuraw pomocniczy (gąsienicowy) Sarens marki Liebherr ma udźwig do 1300 ton. Długość żurawia to 9,7 m przy 8,4 metrach szerokości.
- Wkrótce spodziewany jest montaż największego elementu konstrukcyjnego przyszłej fabryki polipropylenu tzw. splittera. Ponad 890-tonowy kolos, który dotarł do portu rozładunkowego w Policach na barkach potężnej jednostki „Jumbo Jubilee” zostanie osadzony za pomocą dźwigu - dodaje Artur Echaust.
ZOBACZ TEŻ:
ZOBACZ TEŻ:
CZYTAJ TAKŻE:
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?