Czym jest dla Ciebie sukces?

Artykuł sponsorowany ASSETHOME POLSKA WĄSIK OLEŚKÓW KIERMASZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Kim jest kobieta sukcesu? To każda niezależna kobieta, która buduje swoją markę, realizuje swoje cele w pracy i życiu prywatnym. To też każda mama, która tworzy ognisko domowe dla swojej rodziny.

Według zespołu Assethome.pl kobieta to nie tylko płeć piękna, to liderka, która stawia czoła wszelkim wyzwaniom narzucanym zarówno przez życie jak i biznes. - Takich kobiet jest wiele, dlatego ten artykuł dedykujemy wszystkim dziewczynkom, nastolatkom, mamom, kobietom – mówią przedstawicielki firmy. - Spełniajcie swoje marzenia i nigdy nie stawiajcie siebie na drugim miejscu.

W lipcu mamy zaszczyt gościć 9 liderek w sprzedaży luksusowych nieruchomości: Wiktoria Ziemiańska, Monika Biernacka,
Klaudia Krefft, Daria Michalska, Agnieszka Wiśniewska, Patrycja Musiał, Joanna Łąk, Joanna Majewska oraz Martyna Mrozowska. To kobiety, które osiągnęły ogromny sukces, jednak każda z nich zdobywała inny szczyt. Każda z nich kieruje się
innymi motywacjami, a przede wszystkim każda jest na innym etapie życia.

- W tym artykule pragniemy przybliżyć czytelnikom kobiecą stronę Assethome.pl wywodzącą się ze Szczecina, która obecnie
zdominowała rynek nadmorskich nieruchomości – mówi przedstawiciel firmy. - Dziś każda z przedstawionych kobiet, co miesiąc finalizuje sprzedaż nieruchomości za kilka milionów złotych. Rozmawiając z nimi można stwierdzić, że upada stereotyp, iż branża nieruchomości to domena mężczyzn. Każda kolejna historia tylko umacnia nas w przekonaniu, że kobiety spełniają się w roli liderek sprzedaży.

Firma utożsamia się ze stwierdzeniem, że wiedza nie ma płci, a sukces przeznaczony jest w równym stopniu dla wszystkich, którzy nie boją się wyzwań, marzeń i przede wszystkim wysokości. To nie jest scena na wyłączność. Trzeba jednak pamiętać, że na szczycie zostają tylko najlepsi. Tak jest w przypadku topowych liderek nadmorskich nieruchomości w agencji Assethome.pl.

Liderki ekskluzywnych nieruchomości nad Bałtykiem sprzedają blisko 1000 nieruchomości rocznie

Luksusowe nieruchomości to wymagająca profesja. Mówimy tu o wysokich standardach i cenach. Zmienia się nie tylko poziom umiejętności, ale rosną wymagania, a także oczekiwania klientów. Agentki nieruchomości z Assethome.pl przeszły długą drogę i ogromną metamorfozę. Dziś można powiedzieć, że z sukcesem im do twarzy.

Jaki jest ich przepis na sukces?

- Monika Biernacka - Sukcesem, według mnie, jest spełnianie się w każdej sferze życia oraz osiąganie wyznaczonych sobie celów zarówno prywatnych jak i zawodowych. Praca w sprzedaży luksusowych nieruchomości daje mi taką możliwość.
- Daria Michalska - Dla mnie sukcesem jest możliwość próbowania nowych rzeczy, zdobywania nowych doświadczeń, poznawania ciekawych Klientów, po prostu pełnego doświadczenia życia i tego co ma do zaoferowania.
- Martyna Mrozowska - Sukces to działanie na najwyższym poziomie przy jednoczesnym zachowaniu równowagi pomiędzy
wszystkimi płaszczyznami życia. Za każdą unikatową inwestycją stoją silne kobiety, które nadzorują budowę, wykonują kilkadziesiąt telefonów dziennie i doprowadzają transakcje do końca. Według badań, to właśnie kobiety sprzedają więcej nieruchomości - czy to wrodzony talent? A może ciężka praca? Jaka jest ich motywacja?

Dlaczego nieruchomości?

Nikt nie wie o luksusie więcej niż kobiety. To one tworzą go od stuleci, zaczynając od odważnych stylizacji i pierwszych spodni od Coco Chanel, na menadżerkach luksusowych apartamentowców kończąc. Nic więc dziwnego, że kobiety wiodą prym w sprzedaży najlepszych nieruchomości w Polsce i na świecie. To nie jest zwykły marketing. Mówimy tu o ekskluzywnej sprzedaży, która wpisuje się w DNA liderek nieruchomości.

Luksus możemy podzielić na trzy kategorie. Pierwszą z nich jest tzw. luksus dostępny, taki, na który człowiek może sobie pozwolić - kojarzy się z wielomilionową produkcją towarów. Można powiedzieć, że nie jest to produkt wyjątkowy. Następnie mamy luksus pośredni, który posiada bardziej unikatowe towary od swojego poprzednika, jednak dalej mówimy tu o produkcji na kilkaset tysięcy produktów. Nasza branża nieruchomości jest znacznie wyżej. Chodzi tu o trzecią kategorię, czyli sprzedaż marzeń i wyjątkowości jakim jest luksus elitarny.

- Dlaczego nasze nieruchomości możemy zaliczyć do tej kategorii? – zastanawiają się członkinie zespołu. - Ponieważ każdy apartament, inwestycja, miejscowość i rodzaj jest unikatowy, jedyny w swoim rodzaju. To nie jest produkcja masowa. To podróż do twojego idealnego domu, miejsca na urlop oraz wzrostu wartości inwestycji - i właśnie to oferujemy.

- Klaudia Krefft - Myślę, że nie jest to praca dla każdego. Wymaga przede wszystkim dużego samozaparcia, dyscypliny, a
jednocześnie dystansu do samego siebie. Trzeba mieć wrodzone umiejętności pogodzenia się z małymi i większymi problemami lub porażkami, a przede wszystkim umiejętności zjednania sobie ludzi tak, aby Klient chciał do nas wrócić. Klient doceni tylko profesjonalną obsługę i duże zaangażowanie w dobraniu najlepszej nieruchomości tylko dla niego. Bez tego nie ma szansy na sukces w sprzedaży.

- Patrycja Musiał - Praca w sprzedaży luksusowych apartamentów jest wymagająca. Szczególnie pierwsze miesiące kiedy
zdobywa się doświadczenie i tworzy portfel Klientów. Ta praca wymaga od Nas przede wszystkim dużych umiejętności interpersonalnych, ale również dyscypliny, konsekwencji oraz silnej woli walki.

- Praca w branży nieruchomości to nie praca na etat – mówią zgodnie członkinie zespołu. - Tutaj nie pracujemy osiem godzin
dziennie od poniedziałku do piątku. Klient luksusowej marki wymaga ekskluzywnej obsługi. Prezesi firm, lekarze, prawnicy,
inżynierowie, informatycy, wszyscy nasi klienci ciężko pracują i mają czas inwestować oraz spełniać marzenia, ale dopiero po
pracy. Wtedy konsultują z nami swoje decyzje o zakupie drugiego domu lub inwestycji.

~ Agnieszka Wiśniewska - Praca w sprzedaży nieruchomości wymaga ciągłego rozwoju, ciągłych zmian i nieustannego dążenia do nowych sposobów zadowolenia klientów. Zmienia się rynek, zmieniają się preferencje, zmienia się otoczenie ekonomiczne. Rozwiązania, które działały pół roku wcześniej, dzisiaj już nie wystarczają. My zawsze staramy się dostosować do rynku i do klienta, bo każdy ma inne wymagania i inne powody decyzji o zakupie nieruchomości.

- Joanna Łąk - Dziś trudno znaleźć dla klienta inwestycję unikatową, bezpieczną i generującą duży zysk. Dlatego sprzedajemy tylko projekty zweryfikowane, w unikatowych lokalizacjach. Najlepsze apartamenty bezpośrednio przy plaży, z prawdziwym widokiem na morze są najczęściej poszukiwane i zawsze trafiają do naszej oferty. Nigdy nie wprowadzamy klientów w błąd. Dlatego klienci do nas wracają i obdarowują zaufaniem przy kolejnych transakcjach.

- Joanna Majewska - W Assethome.pl zawsze doradzamy klientowi by przed podpisaniem umowy przyjechał na inwestycję
i zobaczył lokalizację. Jak klient nie jest pewny lokalizacji, to zawsze powinien odwiedzić inwestycję przed decyzją o zakupie. Pracuję już wiele lat w tej branży i wiem, że dla klienta zakup mieszkania, czy apartamentu to spełnienie marzeń. Tym bardziej powinien być pewny, że to jego miejsce na ziemi, które musi zobaczyć przed zakupem.

- Wiktoria Ziemiańska - Praca w luksusowych nieruchomościach to stałe wyzwania. Każdy klient, każda transakcja, każde negocjacje to wyzwanie dla nas pośredników i kształtowanie naszego charakteru, przekraczanie swoich barier oraz wychodzenie poza swoją strefę komfortu.

- Kiedy odnosisz sukcesy biznesowe, jesteś tak dobry jak twój zespół – mówią przedstawicielki firmy. - Dziś Assethome.pl tworzy blisko 30 osób, gdzie większość to kobiety. Kobiety bardzo różne, wszystkie ambitne.

Sami możemy zrobić niewiele, razem tak dużo.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!
www.assethome.pl

Czym jest dla Ciebie sukces?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński