Szczeciński NFZ otwarty jest od dziś. Ze względów bezpieczeństwa, zarówno klientów, jak i pracowników NFZ obowiązują środki ostrożności dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej w Polsce. Na salę obsługi mogą wejść wyłącznie osoby, które mają zakryte usta i nos maseczką oraz zdezynfekują ręce. W strefie oczekiwania na obsługę udostępniona jest połowa miejsc siedzących.
- W sprawach ogólnych nadal zachęcamy do kontaktu z Funduszem bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi: e-Doradcy - tłumaczy Małgorzata Koszur, rzeczniczka prasowa Zachodniopomorskiego oddziału NFZ. - Polega ona na wideo-spotkaniu z pracownikiem oddziału NFZ. Aby do tego doszło, wystarczy kliknąć w link na stronie internetowej, po czym wybrać dogodny termin, godzinę i temat spotkania.
Przez całą dobę dostępna jest także bezpłatna Telefoniczna Informacja Pacjenta – TIP, pod numerem 800 190 590. Nadal też korespondencję można zostawić w skrzynce podawczej – przed wejściem do sali obsługi.
- Mimo wznowienia obsługi klientów na miejscu, w placówkach NFZ, nadal zachęcamy do korespondencyjnego załatwiania spraw: za pomocą poczty elektronicznej lub tradycyjnej. Wszystkie adresy mailowe i pocztowe wystawione są na stronie ZOW NFZ. Istnieje również możliwość zapisania się na wizytę w szczecińskiej siedzibie Funduszu za pomocą internetowej rezerwacji wizyt. Jedną z usług, na którą można się umówić przez Internet, są pomiary w samoobsługowym kiosku profilaktycznym.
NFZ przy Arkońskiej oraz delegatura w Koszalinie pracują w dni powszednie w godzinach od 8-16. Punkt obsługi w Zdrojach zaprasza od wtorku do piątku, od godz. 8 do 15, tylko w poniedziałki – do godz. 16. Numerek z biletomatu należy pobrać najpóźniej 10 minut przed zamknięciem sali.
Jak postępować, aby chronić się przed bólami pleców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?