Wizytówką Beauty Academy są innowacyjne i nowoczesne urządzenia. - Nasze urządzenia są zaprojektowane tak, aby oferować różnorodne korzyści dla skóry, takie jak redukcja zmarszczek, poprawa elastyczności, nawilżenie i oczyszczenie skóry. Wykorzystujemy innowacyjne technologie, takie jak fale elektromagnetyczne, endermologia laserowa, oczyszczanie wodorowo-jadeitowe, ultradźwięki, infuzja tlenowa, światło LED, radiofrekwencja, laseroterapia, krioterapia, elektrostymulacja, Lipolaser. Dbamy o to, aby być na czele nowych trendów i odkryć w dziedzinie, w której działamy. - wylicza Kamila Januszewska, właścicielka firmy.
Jej dewizą jest dbałość nie tylko o skórę i dobre samopoczucie klientów, ale też ich portfele. Jak podkreśla, wszystkie usługi są dostępne w atrakcyjnych cenach, a klient otrzymuje wysoką jakość bez konieczności przepłacania.
Beauty Academy to także doświadczony personel, który doskonale zna się na oferowanych produktach i technologiach. Tu zawsze na pierwszym miejscu jest klient, jego bezpieczeństwo, zdrowie i oczekiwania.
- Nasze usługi są skierowane do szerokiej grupy odbiorców, którzy poszukują innowacyjnych i skutecznych rozwiązań w naszej dziedzinie. Może to obejmować osoby zainteresowane poprawą wyglądu, zdrowia, samopoczucia czy zwiększeniem pewności siebie. Rozumiemy też, że każdy klient ma indywidualne cele i oczekiwania, dlatego staramy się zapewnić spersonalizowane podejście i dostosowane rozwiązania, aby każdemu dać satysfakcję i zaspokojenie potrzeb – mówi Kamila Januszewska.
Wykorzystanie nowoczesnych technologii to coś, co wyróżnia firmę. - Najnowsze technologie to skuteczność. To stosowanie zaawansowanych algorytmów, sztucznej inteligencji, analizy danych, technologii mobilnych lub innych innowacyjnych rozwiązań, które sprawiają, że nasze usługi są bardziej efektywne i skuteczne - tłumaczy szefowa firmy.
Ważnym elementem, który składa się na sukces firmy, są działania związane z komercjalizacją usług. To badanie rynku i próba zrozumienia potrzeb klientów, to opracowanie strategii marketingowej, wybór odpowiednich kanałów dystrybucji i kampanie reklamowe. Firma jest też zaangażowana w wykorzystanie nowych technologii do rozwoju usług oraz promocji. Przykładem są platformy mobilne.
- Rozumiemy, że wiele osób korzysta z urządzeń mobilnych do przeglądania Internetu i zakupów online. Dlatego inwestujemy w rozwój naszej mobilnej aplikacji lub responsywnego interfejsu, który umożliwia klientom łatwe korzystanie z naszych usług na ich smartfonach i tabletach – mówi Kamila Januszewska.
Do Beauty Academy wkroczyła również sztuczna inteligencja, która pomaga w analizie danych i lepszym rozumieniu preferencji klientów. Kamila Januszewska nie kryje, że świat marketingu coraz bardziej przechodzi w kierunku social mediów i wideo.
- Chcemy być zgodni z tą tendencją, dlatego wykorzystujemy nowoczesne narzędzia do zarządzania naszymi profilami w mediach społecznościowych oraz produkcji i promocji treści wideo, aby dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów – mówi.
Plany na przyszłość? To przede wszystkim badania i rozwój, aby tworzyć nowe innowacyjne rozwiązania i udoskonalać istniejące usługi. To także stawianie na partnerstwo i współpracę.
- Zamierzamy nawiązać partnerskie relacje z innymi firmami i instytucjami, zarówno w kraju, jak i za granicą. Poprzez współpracę i wymianę wiedzy, będziemy mogli rozszerzyć naszą ofertę, dotrzeć do nowych rynków i zwiększyć naszą siłę innowacyjną – mówi Kamila Januszewska. W tych planach jest także uczestnictwo w branżowych konferencjach i budowanie relacji. - Naszą strategią rozwoju jest również ekspansja na nowe rynki. Analizujemy możliwości wejścia na nowe rynki lokalne lub zagraniczne, aby dotrzeć do większej liczby klientów i zwiększyć naszą obecność na rynku – dodaje.
Jak podkreśla, usługi, które oferuje Beauty Academy mają wyraźne gospodarcze, społeczne i ekonomiczne znaczenie dla rozwoju regionu Pomorza. To stymulowanie lokalnej gospodarki, podnoszenie kompetencji lokalnej siły roboczej, ale też wspieranie turystyki i promocja regionu.
www.beautyacademyszczecin.com
e-mail: [email protected]
tel: +48 505 305 362
adres: Staromłyńska 8/Lu-1 oraz Parkowa 49A
www.facebook.com/people/Beauty-Academy-Klinika-Urody-Centrum-szkoleniowe/100063451667728/
www.instagram.com/beauty_academy_szczecin/
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?