Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Assethome bije rekordy sprzedaży nad morzem! To jednak dopiero początek nieruchomościowej rewolucji

MM Trendy - materiał partnerski
W ciągłej ofercie mają ponad 2 500 apartamentów, obsługują ponad 25 000 klientów z całej Polski, od początku roku podpisali niemal 800 umów sprzedaży, których wartość opiewa na 576 mln złotych brutto. Assethome to najbardziej dynamicznie rozwijający się portal nieruchomości premium w Polsce, a zarazem największe biuro sprzedaży inwestycji deweloperskich na Pomorzu Zachodnim. Niedawno pobili kolejny rekord sprzedaży na naszym wybrzeżu. Jak oni to robią? Przekonajcie się sami.



O działalności Assethome mówi się już od jakiegoś czasu, jednak w ostatnich miesiącach zrobiło się szczególnie głośno za sprawą nadmorskich inwestycji. Co się w zasadzie stało?


Michał Wąsik – Można powiedzieć, że pobiliśmy rekord tempa sprzedaży. W niecałe trzy miesiące sprzedaliśmy sto procent apartamentów w Inwestycji Baltic Infiniti w Międzyzdrojach, apartamentowca, który stanie się nową wizytówką miasta. To absolutny sukces. Nabywcy lokali podpisali umowy jeszcze przed rozpoczęciem plac budowlanych, które ruszą w październiku.


"Wizytówka miasta” to określenie, z którym często spotykamy się rozmawiając o nowych nieruchomościach. Jednak po zakończeniu inwestycji często okazuje się, że było to tylko hasło. Czym inwestycja Baltic Infiniti zasłużyło sobie na to miano?

Michał Wąsik – Baltic Infiniti to obiekt unikatowy z uwagi na swoją lokalizację. Bezpośrednio z apartamentowca wchodzimy na plażę. Klienci będą mieli także do dyspozycji pełne zaplecze Wellness & SPA z basenem, saunami, gabinetami masażu. Będzie także sala fitness i kidsroom. Na parterze zaplanowano również kompleks restauracji. A aby dopełnić komfort użytkowania apartamentowca mieszkańcy będą mogli korzystać z dwupoziomowego parkingu podziemnego. Zdecydowanie określenie “wizytówka miasta” w tym przypadku nie jest tylko hasłem.


Oferta Assethome jest niezwykle bogata, czy wprowadzając do sprzedaży tę inwestycję zespół spodziewał się takiego zainteresowania?

Magdalena Zaborska – Zainteresowanie inwestycją Baltic Infinity w Międzyzdrojach przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Oczywiście byliśmy świadomi jak wyjątkowy obiekt mamy w ofercie, nie spodziewaliśmy się jednak tak szybkiej i efektywnej sprzedaży. Co ciekawe nadal regularnie pojawiają się klienci chętni na zakup apartamentu z widokiem na morze w tej inwestycji. Obecnie pracujemy nad tym, by zapewnić im jak najwięcej nowych projektów, które będą zachwycały tak jak ten.


ZOBACZ TEŻ:

Czy mogą państwo już wskazać te najbardziej konkurencyjne obiekty?


Magdalena Zaborska - Oczywiście, że tak. Dla nas BalticInfinity to dopiero początek. W najbliższym czasie planujemy rozpocząć kilka inwestycji z takim samym potencjałem sprzedażowym. Dziś obiektem, który cieszy się równie dużym zainteresowaniem inwestorów w Międzyzdrojach jest Baltict Waves Resort. To pierwszy resort w samym sercu Międzyzdrojów, którego nie da się nie zauważyć. Położony jest u zbiegu trzech ulic, przy deptaku i Parku Zdrojowym. Po pierwszym etapie sprzedaży spodziewamy się podobnego zainteresowania klientów. Obecnie połowa apartamentów jest już zarezerwowana.


Z czego wynika tak duże zainteresowanie? Lokalizacja i dizajn to jedno, druga sprawa to wysoki standard. Ale jest jeszcze kwestia pogody. Międzyzdroje do tej pory cieszyły się zainteresowaniem wyłącznie 4 - 5 miesięcy w roku.


Marek Oleśków – Klienci szukali w Międzyzdrojach całorocznych apartamentów w resorcie dla rodzin gdzie mamy do dyspozycji kompleks basenów wewnętrznych i zewnętrznych z fontannami i zjeżdżalniami. Do tej pory nie było takich obiektów w tej części wybrzeża. W całorocznym resorcie zapewniliśmy klientom wszystkie atrakcje jakich oczekiwali, by móc korzystać z wypoczynku w każdych warunkach pogodowych. Obecnie Międzyzdroje zmieniają się na kurort całoroczny, gdzie musimy zapewnić wszystkie usługi gościom przez 12 miesięcy – od dobrego śniadania, po bary i zabiegi, z których można korzystać do późnych godzin nocnych.


Cały czas mówimy o Międzyzdrojach a co z innymi miejscowościami? Czy tam również Assethome bije rekordy?

Mariusz Kiermasz – Podobną komercjalizację na poziomie 85 proc. apartamentów, w rekordowym dwumiesięczny terminie, osiągnęliśmy w Świnoujściu w inwestycji Greeneri Park. Dopiero za dwa miesiące rozpocznie się budowa. Dwa to chyba nasz szczęśliwy numer (uśmiech). Inwestycja to jedyny nowy kompleks apartamentowy w Świnoujściu gdzie 85 proc. powierzchni działki stanowi zieleń. Obiekt znajduje się w otoczeniu Parku Zdrojowego. Inwestor główny nacisk położył na zapewnienie mieszkańcom najwyższego komfortu użytkowania. Restauracja i basen to już standard. Na tej inwestycji nie ma wysokiej zabudowy i dominuje zieleń, tereny rekreacyjne i duże części wspólne. Wystarczy spojrzeć na projekt, by zrozumieć, że to zupełnie nowe i nowatorskie podejście do projektowania przestrzeni resortów. Odpoczywamy przy plaży ale w otoczeniu zieleni.


Zastanawia mnie tylko czy taki potencjał oferują wyłącznie większe i znane miastach i miasteczka, czy również małe kurorty?


Michał Wąsik – W zasadzie każda lokalizacja ma coś w sobie. Dziś kreujemy także nowe miejscowości turystyczne, bo takie jest zapotrzebowanie rynku. Mamy świadomość tego, że klienci poszukują najwyższej jakości w mniej uczęszczanych miejscowościach turystycznych. Po sukcesie projektu Apartamenty na wydmach w Międzywodziu zdecydowaliśmy uczestniczyć w projekcie realizacji pierwszego całorocznego Resortu w Międzywodziu z międzynarodową siecią hotelową. Dzięki tej współpracy powstanie pierwszy całoroczny Resort w Międzywodziu. Resort który odmieni oblicze całego regionu.


Jednak oferta Assethome na wybrzeżu się nie kończy – można powiedzieć, że dopiero się zaczyna. Łącznie oferują Państwo ponad 2500 apartamentów nad morzem i w górach. Tylko co ze Szczecinem?


Karolina Kirko – Kierunek jaki przyświecał nam od początku stworzenia firmy assethome.pl to prestiżowe projekty, które zadowolą najbardziej wymagających klientów. Z powodzeniem udaje się nam realizować te zamierzenia. To prawda, w ciągłej ofercie mamy ponad 2500 apartamentów nad morzem i w górach. Jednak wyjątkowym rynkiem jest dla nas Szczecin. To tu sprzedajemy najbardziej prestiżową inwestycję Aloha Residence. Tuż przy Parku Kasprowicza powstają mieszkania o standardzie pięciogwiazdkowego hotelu. Zaprojektowano tu wszystkie udogodnienia, jakich mogą oczekiwać przyszli właściciele mieszkań: od recepcji po strefę SPA. Należy zwrócić uwagę, że w tym przypadku strefa spa to nie tylko gabinety masażu, gabinet krioterapii, sauna mokra, sauna sucha ale także sale do ćwiczeń czy zajęć jogi. Odpowiadając na potrzeby klientów zlokalizowano tu także kids room. Wszystko to by zadowolić przyszłych mieszkańców. Zgodnie z naszym hasłem Premium home – Premium life.


W takim razie jakie cele obecnie stoją przed zespołem Assethome?


Amelia Wendorff – Dążymy do tego, by móc zaproponować klientowi dokładnie to czego poszukuje, powiększać portfel inwestycji PREMIUM i wiązać z nim stałe relacje. Obecnie przygotowujemy do sprzedaży kolejne dziesięć projektów dla najbardziej wymagających klientów. Rozpoczynamy od budowy dwóch projektów mieszkaniowych przez Asset. Pierwszy z nich powstanie w śródmieściu Szczecina przy ul. Naruszewicza, drugi w Mierzynie. Jednocześnie przyśpieszamy z realizacją projektów nad morzem. We wrześniu wystartowała sprzedaż pierwszego pięciogwiazdkowego Resortu w Międzywodziu, zaraz potem w Dziwnowie i Darłówku. Największe projekty mieszkaniowe ruszą natomiast w Szczecinie przy ul. Klonowica oraz w Świnoujściu. Bez wątpienia przed nami jeszcze wiele rekordów do pobicia.

Hotel Bałtyk w Międzyzdrojach

Perła Bałtyku w Międzyzdrojach. Trwają prace nad odbudową by...

Bądź na bieżąco i obserwuj:

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński