Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W internecie szukamy głównie aut niemieckich

Wojciech Frelichowski
VW Passat jest najczęściej poszukiwanym autem w internecie.
VW Passat jest najczęściej poszukiwanym autem w internecie. Fot. Volkswagen
Branżowa platforma internetowa mobile.eu przeprowadziła badania jakie marki i modele aut są w internecie pupularne wśród Polaków.

Najwięcej, bo aż 86 proc. użytkowników poszukiwało samochodu wskazując jego markę. Zdecydowanym liderem został VW (16,76 proc. osób, które szukały auta).

Na drugim miejscu uplasowało się Audi (14,07 proc.). Obie marki wskazywane były niemal dwa razy częściej niż, także utrzymujące się w czołówce, BMW (9,98 proc.), Mercedes-Benz (7,86 proc.) i Opel (6,14 proc.).

Poza tym użytkownicy mobile.eu często wskazują na Toyotę, Forda i Volvo. Pierwszą "dziesiątkę" zamknęło Renault i Seat.

Większość osób poszukujących samochodu dokładnie wie, jaki model chce znaleźć - 73 proc. użytkowników poszukiwało samochodu wskazując na jego konkretny model.

Najczęściej poszukiwano VW Passata (5,54 proc. osób), Audi A4 (5,32 proc.), BMW serii 3 (4,25 proc.) i Audi A6 (4,01 proc). Zainteresowaniem cieszyły się także BMW serii 5 (2,94 proc.), Ople - Astra (1,83 proc.) i Vectra (1,64 proc.).

Na kolejnych miejscach w poszukiwaniach znalazły się także auta niemieckie, a były to Audi A3, VW Sharan i Ford Mondeo. Następna w kolejności była Toyota Avensis.

Wybory Polaków różnią się od wskazań Europejczyków. Największym zainteresowaniem na europejskich platformach internetowych w 2009 roku cieszył się Opel Astra.

W Polsce pierwsze miejsce należy do VW Passata. Statystyki wskazują, że auta niemieckie wśród Polaków są szczególnie popularne.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński