Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Galaxy pojawią się nowe sklepy i nowe marki

Andrzej Szkocki
Andrzej Szkocki
Wraz z wiosną w CHR Galaxy pojawią się nowe sklepy: The Body Shop, Coftee by Coffee, LKJ oraz Adidas i Nike. Sklep H&M rozbuduje się kosztem salonu Promod, który z kolei otworzy nowy większy punkt na poziomie 0. Ponownie otwarta zostanie Terranova.

- Galaxy konsekwentnie rozwija portfolio swoich najemców - mówi Czesław Jasiewicz, dyrektor CHR Galaxy. - Do grona 170 najemców dołączają kolejni. Komercjalizacja centrum idzie w kierunku rozwoju oferty wiodących, światowych marek, a także marek unikalnych.

The Body Shop uchodzi za pioniera kosmetyków naturalnych, w swojej ofercie posiada ich około 700 rodzajów. Asortyment marki obejmuje m. in. produkty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, akcesoria do makijażu, produkty wykorzystywane do domowego SPA oraz olejki zapachowe.

The Body Shop będzie od teraz w 7 miastach w Polsce, to pierwszy salon w Szczecinie. Otwarcie salonu nastąpi jeszcze w pierwszej połowie marca.

Coftee by Coffee to nowa sieć premium w segmencie kawiarni. Oferuje wyróżniające się markami własne: yogoFruit - jogurt mrożony oraz LaMania Gelato - tradycyjne lody na bazie naturalnych składników. Otwarcie kawiarni nastąpi również w pierwszej połowie marca.

W marcu swój salon otworzy LKJ - producent odzieży skórzanej. Salon zlokalizowany będzie na poziomie 0. LKJ od 30 lat specjalizuje się w sprzedaży odzieży skórzanej, kożuchów oraz futer o niepowtarzalnych wzorach. Oferuje duży wybór galanterii skórzanej takiej jak: torby, obuwie, portfele, rękawiczki, czapki i inne.

Przełom kwietnia i maja z kolei to czas dla Adidasa i Nike.

Adidas - firma produkująca obuwie i odzież sportową, założona w 1924 przez braci Dasslerów jako Bracia Dassler OHG. Salon Adidas oferuje profesjonalne produkty do każdej dyscypliny sportu. Wśród szerokiego asortymentu produktów można znaleźć także odzież damską i męską oraz dziecięcą.

Oferta Nike to głównie odzież i akcesoria sportowe, np. krótkie spodenki, koszulki, odzież fitness, obuwie sportowe, portfele, torebki oraz inne dodatki.

Marki sportowe swoje salony będą miały na poziomie 2. Łączna powierzchnia salonów to 450 mkw.

- Rozwijają się również ci, którzy u nas już są - dodaje dyrektor Czesław Jasiewicz. - H&M w kwietniu powiększy swój salon o powierzchnię po salonie PROMOD. Ten drugi z kolei otworzy swój nowy większy punkt na poziomie 0. Z kolei dla klientów marki Terranova mamy informację, że wkrótce nastąpi ponowne otwarcie. Nowy salon w nowym wystroju jeszcze w kwietniu.

Czytaj e-wydanie »Lokalny portal przedsiębiorców
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński