Ponowne otwarcie CH Molo obiektu nastąpiło 25 listopada 2010 roku. Tylko podczas pierwszych czterech dni kompleks odwiedziło ponad 100 tys. klientów.
- Tak duże zainteresowanie centrum to znak, że trafiliśmy w gusta szczecinian z ofertą i wyborem marek. A to jeszcze nie wszystko. Wiosną 2011 roku otwarty zostanie sklep cieszącej się wielką popularnością w Polsce i na świecie marki TK Maxx - mówi Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management Poland w ING Real Estate Investment Management Poland, reprezentujący właściciela centrum. - 100 tysięcy odwiedzających w cztery dni to wynik jakim chyba nie może się pochwalić najdłuższe w Europie molo
w Sopocie podczas upalnego długiego weekendu. Planujemy, aby w każdym z następnych miesięcy liczba klientów Centrum Handlowego Molo kształtowała się średnio na poziomie 500 tysięcy osób - dodaje Krzysztof Bocianowski.
TK Maxx oferuje ubrania dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci, a także akcesoria oraz artykuły gospodarstwa domowego znanych i modnych marek w cenach do 60 procent niższych od zalecanej ceny detalicznej. TK Maxx w Centrum Handlowym Molo w Szczecinie zajmie ponad 2 200 m2 i będzie największym sklepem odzieżowym w centrum.
TJX Europe, europejska fila TJX Companies, Inc. (NYSE-TJX), która jesienią 2009 wprowadziła sieć TK Maxx do Polski, jest wiodącym sprzedawcą markowych ubrań po obniżonych cenach. Aktualnie posiada sklepy m.in. w Bielsku-Białej, Czeladzi, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Wiosną 2011 otwarte zostaną kolejne salony TK Maxx w Polsce.
Czytaj e-wydanie »Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?