Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Szczecin promuje się jako "Dobre miejsce do pracy i życia"

Redakcja
Nowa kampania promocyjna Szczecina.
Nowa kampania promocyjna Szczecina.
Dobre miejsce do życia i pracy - pod takim hasłem ruszyła w Szczecinie kampania outdoorowa. Jest ona skierowana przede wszystkim do ludzi młodych znających języki obce.

Kampania potrwa do połowy kwietnia. Na czterdziestu wiatach przystankowych i citylightach znajdują się plakaty informujące między innymi o tym, że branża BPO/ SSC/ITO zatrudnia w Szczecinie już 3000 osób a w ciągu najbliższych dwóch lat chcą zwiększyć zatrudnienie o kolejny 1000.

Na plakatach jest również odnośnik do strony www.szczecin.eu/invest , na której znajduje się lista firm oferujących pracę w Szczecinie i odnośniki do rekrutacji.

Partnerzy kampanii to: Unicredit, BL Stream, Arvato Bertelsmann, Metro Services, Unizeto Technologies, Tieto, DGS, Bright One, Convergys, Coloplast.

- Szczecin jest coraz popularniejszą lokalizacją dla centrów outsourcingowych. Przyczynia się do tego duży potencjał intelektualny i zaplecze naukowo-badawcze miasta. Siłę napędową stanowią ludzie młodzi i studenci - mówi Tomasz Klek ze szczecińskiego magistratu - W naszym mieście studiuje blisko 50 tys. osób, a liczba absolwentów wynosi ok 13 tys. Informatycy, ekonomiści i finansiści ze znajomością języków obcych są najbardziej poszukiwani przez pracodawców coraz częściej wybierających Szczecin na lokalizację swoich firm.

Koszt kampanii outdoorowej wynosi 14 tys. zł

A Wy jak sądzicie? Szczecin jest dobrym miejscem do życia i pracy? Czekamy na Wasze komentarze.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński