Pragniemy serdecznie przeprosić wszystkie osoby, które nie mogły zobaczyć wczorajszego koncertu lub w jakikolwiek inny sposób odczuły niedogodności związane z przeniesieniem koncertu.
Niewykorzystane bilety prosimy zwracać w miejscach ich zakupu - potrzebny jest tylko bilet, nie będą wymagane żadne inne dokumenty (paragon lub faktura przyspiesza procedurę,
ale jego zagubienie nie wyklucza możliwości zwrotu).
Wszystkie osoby, które w jakikolwiek sposób nie są zadowolone z koncertu proszone są o kontakt z organizatorem koncertu (wszystkie dane poniżej) - obiecujemy skontaktować się z nimi oraz zaproponujemy w ramach rekompensaty gratisowe bilety na kolejne koncerty.
Wczoraj, tj. 27 maja 2013 ok. 13.30 w trakcie prac nad przygotowaniem koncertu na zamkowym dziedzińcu zostaliśmy zaskoczeni decyzją Nigela Kennedy'ego o tym, że koncert na zamku nie odbędzie się.
Jako jedyną przyczynę przedstawiono niekorzystne prognozy pogodowe, które uniemożliwiają odbycie koncertu na zamkowym dziedzińcu. Pragniemy podkreślić, że decyzja była jednostronna
i nie podlegała negocjacjom. Byliśmy zaskoczeni tym bardziej, że akurat wczoraj nastąpiła poprawa pogody i prognoza pogody na wieczór była w naszej ocenie bardzo dobra.
W tym miejscu musimy dodać, że nasza umowa na koncert wyraźnie precyzuje gdzie miał odbyć się koncert (dziedziniec Zamku Książąt Pomorskich) i jakie są warunki odwołania koncertu - umowa nie przewiduje możliwości jej zerwania ze względu na warunki pogodowe jakie miały miejsce 27 maja!
Mieliśmy do wyboru jednostronne zerwanie koncertu i drogę sądową lub wykorzystanie szansy na ratowanie koncertu i przeniesienie go do Hali Opery. Ze względu na ograniczoną pojemność Hali Opery od początku wiedzieliśmy, że nie wszyscy będą mogli wysłuchać koncertu w tym miejscu i dlatego zaproponowaliśmy dodatkowy koncert w klubie.
Dziś możemy spojrzeć już chłodniej i oceniamy, że była to decyzja trafna ponieważ udało się uratować koncert dla 97% widzów.
Fakt, że niezadowolonych było nieporównywalnie mniej niż osób które koncert obejrzały nie oznacza, że uznajemy sprawę za załatwioną.
Raz jeszcze przepraszamy wszystkich, którzy nie mogli obejrzeć koncertu lub byli w jakikolwiek sposób niezadowoleni. Obiecujemy poważnie potraktować wszystkie osoby i oprócz zwrotu za niewykorzystany bilet dla wszystkich będziemy mięli propozycję rekompensaty, a przede wszystkim przeprosiny i indywidualne potraktowanie.
Mamy pełną świadomość, że niniejsze oświadczenie dotyczy problemów powstałych przy koncercie, ale nie możemy nie wspomnieć tu o wielkiej pomocy Opery na Zamku i tych jej pracowników, dzięki którym koncert mógł się odbyć.
Dziękujemy też za wyrazy wsparcia od wielu osób, które znają nasze przywiązanie do wysokich standardów - one wiedzą, że w 10-letniej historii Szczecin Music Fest (ponad 50 koncertów) jest to pierwszy (i mamy nadzieję ostatni) taki przypadek.
W imieniu Koncerty.com
Dariusz Startek
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?