Pójdą na reklamę

ha, 22 grudnia 2004 r.
Ponad 230 tys. złotych dostało Świnoujście z Unii Europejskiej na promocję walorów przyrodniczych i kulturalnych miasta.

Miasto zacznie je wydawać już od stycznia przyszłego roku. Za unijne pieniądze wydany zostanie m.in. folder promujący kulturę i przyrodę Świnoujścia, ulotki i plakaty z programem imprez, które odbędą się w przyszłym roku oraz reklamujące je.

- Chcemy też opublikować w mediach ogólnopolskich artykuły promocyjne o naszym mieście - dodaje rzecznik prasowy prezydenta Robert Karelus.

Za unijne pieniądze zorganizowana zostanie wystawa prezentująca historię Festiwalu Artystycznego Młodzieży Akademickiej FAMA, uwiecznioną na zdjęciach znanego świnoujskiego fotografa Andrzeja Ryfczyńskiego.

- Część pieniędzy wydamy na prezentację Świnoujścia na krajowych i zagranicznych targach turystycznych - dodaje Robert Karelus.
Oznakowane też zostaną świnoujskie pomniki przyrody. Poza tym, ma powstać ścieżka edukacyjno - przyrodnicza w Rezerwacie Paproci i specjalna strona internetowa promująca walory przyrodnicze miasta.

Całość programu sfinansowanego z unijnych pieniędzy nosi tytuł "Natura - Człowiek - Kultura - promocja wartości przyrodniczych i kulturalnych polsko - niemieckiej wyspy Uznam".

- To drugi w tym roku tego typu program, na który dostaliśmy dofinansowanie z Unii - mówi rzecznik.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie