Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Netto Arena. Jest sponsor szczecińskiej hali na najbliższe 3 lata [WIDEO, ANKIETA]

Maurycy Brzykcy
Maurycy Brzykcy
Po kilku miesiącach poszukiwań nowego sponsora tytularnego dla hali przy ul. Szafera, w środę Miasto Szczecin ogłosiło podpisanie umowy z firmą Netto. Obowiązywać ona będzie przez trzy lata.

Przez ostatnie trzy lata hala przy ul. Szafera (początkowo nazwana Areną Szczecin) nosiła nazwę Azoty Arena. To za sprawą umowy z Grupą Azoty, która opiewała na 2,1 mln złotych. Po szumnym rozstaniu wszystkich stron, rozpoczęło się poszukiwanie nowego dużego sponsora.

Dość szybko udało się go znaleźć. Netto to duński gigant w branży spożywczej, w Polsce posiadający 360 sklepów, a 20 w samym Szczecinie.

Firma od lat jest blisko sportu i finansuje go. Wspierała i wspiera wiele klubów, m.in. Pogoń Szczecin czy Pogoń' 04 Szczecin. Także Netto Mini Mundial to impreza, w której co roku biorą udział setki dzieci z naszego regionu.

- Cieszymy się, że firma zakorzeniona w regionie będzie partnerem imiennym naszego największego obiektu sportowego - powiedział Piotr Krzystek, prezydent Szczecina. – Mam nadzieję, że przed nami kolejne etapy doskonałej współpracy, a mieszkańcy będą świadkami wielu ciekawych wydarzeń sportowych, które się tu odbędą. Mamy nadzieję, że ta hala zyska teraz nową energię. To nasz najlepszy obiekt sportowy w mieście. Jeżeli chodzi zaś o samą umowę, to cieszę się, że nie jest polityczna a czysto biznesowa, rzeczowa i mam nadzieję, że współpraca nie skończy się tylko na trzech latach.

Obie strony podkreślały związki Skandynawii ze Szczecinem, ogromną ilość firm z północy Europy mających tu siedzibę, czy sporą grupę pracowników z regionu, którzy w Netto znaleźli pracę. Ani przedstawiciele Miasta, ani firmy Netto, nie zdradzili natomiast wysokości umowy, zasłaniając się przepisami prawa.

Netto to jeden z niewielu podmiotów prywatnych w Polsce będących sponsorem tytularnym hali czy stadionu. Wiele wskazuje na to, że wartość umowy Miasta z Netto mogła być wyższa niż z Grupą Azoty.

- Od ponad 20 lat działamy na szczecińskim rynku, a teraz możemy z dumą powiedzieć, że podpisujemy umowę partnerską na nadanie nazwy temu wspaniałemu obiektowi - dodał Alan Jensen, dyrektor operacyjny Netto Polska.- Wierzę, że nasza współpraca będzie okazją do pogłębienia naszych relacji i korzyści obu stron.

Obie strony zapewniły, że pieniądze z umowy trafią również na działalność ekstraklasowych drużyn oraz będą wsparciem rozwoju dzieci i młodzieży. W hali na pewno odbędą się imprezy sportowe, inne niż mecze ligowe, ale na razie nowy sponsor konkretów nie przedstawił. Nie wiadomo również, czy nadal w obiekcie przeważać będą imprezy komercyjne.

Gs24.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński