Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Narodowy Fundusz Zdrowia. Zmiana organizacji pracy w czasie pandemii koronawirusa

Leszek Wójcik
Leszek Wójcik
W trosce o bezpieczeństwo klientów Narodowego Funduszu Zdrowia, w okresie zwiększonych zachorowań na COVID-19, od poniedziałku został zmieniony sposób obsługi bezpośredniej.

Można się teraz kontaktować z NFZ zarówno w formie telefonicznej, mailowej oraz stacjonarnej - po wcześniejszym umówieniu wizyty. Nowością będzie usługa e-doradcy NFZ.

Każdy, kto chce się skontaktować się z Zachodniopomorskim Okręgowym Wydziałem NFZ, powinien napisać maila na adres: [email protected] lub [email protected]. Aby uzyskać ogólne informacje o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia trzeba zadzwonić na bezpłatną, całodobową Telefoniczną Informację Pacjenta pod numerem 800 190 590. W sprawach indywidualnych sprawach merytorycznych: NFZ w Szczecinie: 91 425 11 51, delegatura w Koszalinie: 785 251 597. W sprawach z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia: 91 425 72 82.

Można się też kontaktować z NFZ listownie: Zachodniopomorski Oddział NFZ w Szczecinie, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin
Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie, ul. Andersa 34, 75-626 Koszalin. Do dyspozycji jest też skrytka e PUAP.

Jeśli będzie konieczna osobista wizyta w placówce Funduszu, doradca poinformuje o tym w trakcie rozmowy telefonicznej lub mailem i zaproponuje dogodny termin.

Bądź na bieżąco i obserwuj:

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński