reklama

Kulisy zdrowia: Kiszonki. Na zdrowie, na odporność

Anna Folkman
Anna Folkman
Zaktualizowano 

Wideo

Zobacz galerię (4 zdjęcia)
Okazuje się, że nie tylko kiszona kapusta i ogórki mogą być cennym źródłem witamin w czasie pochmurnej jesieni. Dlaczego kiszonki są takie ważne? Co nam dają? Kto powinien je jeść, a kto unikać? Opowiada Joanna Śledziona, dietetyk, zielarz.

Jak przygotować zdrowe jedzenie? 10 kuchennych błędów i spos...

ZOBACZ TEŻ:

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 2

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

E
Ewka

Kiszonki to jedno- ja dodatkowo wspomagam się sokiem z aloesu - mnóstwo witaminy C i innych substancji wzmacniających uklad odpornościowy. Swój Forever Aloe Vera Gel mam ze sklepu Forever Aloes i mega polecam - ma 99,7% aloesu w składzie- osobiście nie znalazłam produktu o większej zawartosci. Na jesien, czyli okres totalnie przeziebieniowy, jak znalazl ;)

C
CK

Pod takiego ogoreczka to i 0.7 na dwóch można.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3