Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Głuchy telefon

wim
Domowy telefon nie zawsze jest pomocny. Czasem bywa przyczyną wielu kłopotów.
Domowy telefon nie zawsze jest pomocny. Czasem bywa przyczyną wielu kłopotów. Internet
Stargardzianka od dwóch tygodni walczy z firmą Multimedia Polska. W połowie lutego zgłosiła operatorowi awarię telefonu. Do tej pory nie została usunięta.

Pani Teresa ze Stargardu bezradnie rozkłada ręce. Bo telefon potrzebny jest jej do funkcjonowania firmy. Tymczasem od połowy lutego jest głuchy.

- Nie możemy korzystać z telefonu i faksu - żali się stargardzianka. - Jesteśmy zmuszeni posługiwać się telefonami komórkowymi. Przez to moja firma ponosi ogromne koszty. Przez operatora utraciłam wiarygodność w oczach klientów i firm, z którymi współpracuję.

Tylko obiecują

Mieszkanka Stargardu zgłosiła awarię 15 lutego w siedzibie firmy Multimedia Polska przy ul. Chrobrego w Stargardzie. Monterzy zgłosili się i stwierdzili, że należy odbiornik radiowy umieścić na budynku nieco wyżej. Mieli przyjść 19 lutego. Ale się nie pojawili.

Po kolejnej interwencji właścicielki firmy w stargardzkim biurze napraw zapewniono ją, że następnego dnia ktoś się pojawi i awarię telefonu w końcu usunie. Stargardzianka czekała na próżno. Nikt nie pofatygował się powiadomić ją o innym terminie wizyty monterów.

- Po kolejnej interwencji w biurze napraw dowiedziałam się, że jest awaria w sieci poza budynkiem - opowiada pani Teresa. - Powiedziano mi, że może będzie usunięta do 23 lutego. Wybrałam się do siedziby firmy. Na kontakt z kierowniczką czekałam pół godziny. Powiedziała mi tylko tyle, że nic na moje problemy nie poradzi i że nie wie kiedy monterzy zrobią to, co do nich należy.

Przyczyna nieznana

O wyjaśnienie tej sprawy zwróciliśmy się do biura prasowego Multimedia Polska. Operator obiecuje, że straty poniesione przez klientkę zrekompensuje.

- Uprzedzaliśmy tę abonentkę, że usunięcie awarii może potrwać kilka dni - mówi Anna Ziętek, zastępca biura prasowego Multimedia Polska. - Stacja bazowa obsługuje również 80 innych klientów. Awaria jest tylko u tej pani. Służby techniczne przez cały ten czas próbują zlokalizować przyczynę tych usterek. Prawdopodobnie wynika ona z zakłóceń zewnętrznych, które są bardzo trudne do zlokalizowania.
Anna Ziętek dodaje, że monterzy czekają na specjalistyczny sprzęt do pomiarów. Ma zostać przywieziony dzisiaj.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński