Flexi Form Day w Szczecinie - nasza pierwsza konferencja o Internecie. Przyszły tłumy [WIDEO]

Agata Maksymiuk

Wideo

Zobacz galerię (18 zdjęć)
Szczeciński oddział Polska Press Grupy - wydawcy m.in. portalu Gs24.pl - zorganizował konferencję dla przedsiębiorców poszukujących na rynku internetowym nowoczesnych rozwiązań marketingowych.

Flexiform Day zadebiutowało w Szczecinie!

Wydarzenie to jest wielkim spotkaniem przedsiębiorców poszukujących na rynku internetowym nowoczesnych rozwiązań marketingowych.

Konferencję zorganizował szczeciński oddział Polska Press Grupy, która należy do największych wydawców prasy w Polsce i jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych.

Polska Press Grupa w naszym regionie to m.in.:

Na widowni pojawili się zarówno mali przedsiębiorcy jak i przedstawiciele dużych korporacji. Choć rozbieżność między słuchaczami wydaje się spora, uczestników łączyło jedno- chęć skutecznego rozwoju w strefie świata wirtualnego.

Wiedza praktyczna

- Podczas Flexiform Day skupiliśmy się na prezentacji skutecznych i praktycznych rozwiązań marketingowych, dla wszystkich nowoczesnych firm wykazujących dużą świadomość zmieniających się potrzeb rynku - wyjaśnia Piotr Grabowski, Prezes Polska Press Odział w Koszalinie. - Stąd też wśród naszych prelegentów pojawili się lokalni specjaliści tacy jak np. Kacper Skoczylas, Organizator Czwartkowe Spotkania Social Media w Szczecinie, ale też globalni reprezentanci, tacy jak Maciej Westerowski, Trener Internetowych Rewolucji, z Google.

Wideo to przyszłość

Wykłady rozpoczęło wystąpienie Wacława Wykrytowicza, Prezesa Zarządu Agencji Truly, który zaprezentował kulisy wideo rewolucji w internecie.

- W strefie mobilnej dopiero zaczynamy uczyć się form wideo - mówi Wykrytowicz. - Należy jednak szybko nadrobić zaległości, ponieważ już 50 proc. internautów korzysta właśnie ze smartfonów do przeglądania wideo prezentacji. Do tego należy pamiętać, że film to obecnie najbardziej angażujące medium.

Rolę wideo podkreślili również Online Product Managerowie Polska Press - Meteusz Dziuk oraz Rober Lipiński przybliżając najskuteczniejsze kampanie reklamowe zrealizowane na stronach Grupy.

- Portal Gs24.pl to obecnie lider wśród portali informacyjnych w województwie Zachodniopomorskim - mówi Dziuk. - Nasz zespół stale wychodzi na przeciw potrzebom internautów. Wyniki mówią same za siebie, w skali miesiąca to ok. 350 tys. odsłon materiałów wideo. Wkrótce liczba ta się powiększy, niedługo ruszymy z telewizją internetową.

GS24
Create column charts

Wyniki badania Megapanel PBI/Gemius - listopad/ *PBI Gemius Audience - lipiec 2016

Do zobaczenia wkrótce

Flexiform Day odbyło się w Centrum Dialogu Przełomy. Parterem wydarzenia było Unity Line. O atmosferę podczas przerw zadbała Qualia Caffe. Organizatorzy zapowiadają, że wkrótce odbędzie się kolejna edycja.

Flexi Form Day w Szczecinie - nasza pierwsza konferencja o Internecie. Przyszły tłumy [WIDEO]

Czym jest Flexi Form Days? Czytaj więcej: Rewolucja w internecie odbywa się właśnie teraz. Nie pozwól, by Cię ominęła!

logo Google

Partnerem cyklu jest Google , organizator programu edukacyjnego Internetowe Rewolucje www.internetowerewolucje.pl

Gs24.pl

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

C
Czytelnik Łukasz

Lepiej popracujcie nad TREŚCIĄ waszej gazety. Wydanie weekendowe to same przedruki z innych tytułów, ZERO WŁASNYCH artykułów. Typowo niemiecki szajs rodem z Polska Presse dla półanalfabetów.

Dodaj ogłoszenie