Czy uważasz się za uprzejmego klienta? Nie uprzykrzaj życia sprzedawcom - unikaj tych zachowań

DW
Udostępnij:
Kochasz przeceny? Lubisz robić zakupy? Nie tylko ty! Czy jednak wiesz jak się zachować w sklepie? Sprawdź, czy nie jesteś klientem z piekła rodem. Te zachowania doprowadzają sprzedawców do rozpaczy!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

miejsce #1

Lenovo

Lenovo Legion 5-15ACH 15,6"/Ryzen7/16GB/512GB/NoOS (82JW008SPB)

6 499,00 zł4 399,00 zł-32%
miejsce #2

HP

HP 255 G8 15,6"/8GB/256GB/Win10 (2M9P2EA)

2 655,97 zł1 899,00 zł-29%
miejsce #3

ASUS

ASUS ROG Strix G15 G513IE-HN003 15,6"/Ryzen7/16GB/512GB/NoOS ...

6 334,80 zł4 699,00 zł-26%
miejsce #4

MSI

MSI Katana GF76 17,3"/i7/16GB/512GB/NoOS (11UD466XPL)

6 169,83 zł4 799,00 zł-22%
Materiały promocyjne partnera

Jakub Wiech: Ceny ropy naftowej wracają do poziomu sprzed wojny

Materiał oryginalny: Czy uważasz się za uprzejmego klienta? Nie uprzykrzaj życia sprzedawcom - unikaj tych zachowań - Kurier Lubelski

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
22 grudnia, 08:57, Gość:

Proszę dla równowagi wymienić 21 najbardziej wkurzających zachowań obsługi sklepu, np.przy kasie podczas płacenia za produkty, które klient CHCIAŁ zakupić:

mamy dzisiaj w promocji krem do twarzy .....

Nie dziękuje.

Ale przy zakupie 3 płaci pani za 2.

Nie dziękuję.

To może pastę do zębów również w promocji.

Nie dziękuję.

Mamy również w okazyjnej cenie....

I wtedy ciśnie się na usta klienta ,,wulgaryzm".

Ile można powtarzać NIE.

albo otwieranie z rana marketu kilka minut po 7-ej, odpalanie systemu na kasie dopiero po otwarciu marketu gdzie ludzie stoją już w kolejce do kasy itd, itd

G
Gość

Proszę dla równowagi wymienić 21 najbardziej wkurzających zachowań obsługi sklepu, np.przy kasie podczas płacenia za produkty, które klient CHCIAŁ zakupić:

mamy dzisiaj w promocji krem do twarzy .....

Nie dziękuje.

Ale przy zakupie 3 płaci pani za 2.

Nie dziękuję.

To może pastę do zębów również w promocji.

Nie dziękuję.

Mamy również w okazyjnej cenie....

I wtedy ciśnie się na usta klienta ,,wulgaryzm".

Ile można powtarzać NIE.

Więcej informacji na stronie głównej Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie