Całodobowy Dziecięcy Telefon Zaufania oraz czat
Rzecznik Praw Dziecka zainicjował przedsięwzięcie stanowiące jedną z możliwości odpowiedzi na potrzeby dzieci i młodzieży zmagających się z kryzysem psychicznym:
- całodobowy Dziecięcy Telefon Zaufania – 800 12 12 12,
- czat internetowy, prowadzony przez profesjonalnych psychologów.
Podejmując kontakt za pośrednictwem tych dwóch kanałów komunikacji, dziecko może uzyskać natychmiastowe wsparcie,
podzielić się swoimi przeżyciami, wspólnie ze wspierającą osobą dorosłą zastanowić się nad rozwiązaniem swoich problemów.
ZOBACZ TEŻ:
Stworzony w 2008 roku telefon zaufania przez lata funkcjonował w dni powszednie, a po godzinach urzędowych można było zostawić wiadomość, na którą eksperci odpowiadali kolejnego roboczego dnia. Obecnie będzie on całodobowy. Będzie on nieodpłatny.
Także wspomniany wcześniej czat internetowy ma charakter nieodpłatny, nie wymaga również logowania ani instalowania aplikacji. Komunikacja odbywa się na stronie internetowej Rzecznika Praw Dziecka – brpd.gov.pl, a obsługujący czat eksperci są osobami profesjonalnie przygotowanymi do udzielania dzieci i młodzieży takiego wsparcia.
Bądź na bieżąco i obserwuj:
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?