Autoryzowane serwisy samochodowe i najczęściej powtarzane stereotypy

MM Trendy - materiał partnerski
Sezon jesienno- zimowy sprzyja wizytom u mechaników. Przeglądy i wymiany opon w tym czasie należą już do rutynowych działań kierowców stawiających bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Stąd też zastanawiające są stereotypy, które narosły wokół autoryzowanych serwisów marek. Postanowiliśmy wybrać te najczęściej powtarzane i skonfrontować je ze specjalistami Serwisu Volvo Auto Bruno przy ul. Pomorskiej 115B w Szczecinie.

Stereotyp nr 1.: w autoryzowanym serwisie jest drogo, a klient nie wie za co płaci.

- W Serwisie Volvo Auto Bruno każde zlecenie jest indywidualnie dostosowywane do potrzeb, a szczególnie do oczekiwań klientów. Wprowadziliśmy innowacyjny system, który nazywa się “videocheck”. Klient otrzymuje na swój smartfon dokumentację zdjęciową lub film z załączonym kosztorysem. Usprawnia to proces podejmowania decyzji o naprawie. Standardem jest omówienie z klientem wszystkich czynności oraz elementów jakie zostały zamontowane podczas prac serwisowych. Podstawowa obsługa zawiera ponad 50 czynności kontrolnych. Sprawdzamy stan techniczny elementów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i komfort użytkowania. Ważne jest też to, że dla wszystkich autoryzowanych serwisów Volvo przyjęty jest ten sam standard, co ułatwia proces obsługowy aut bez względu, do którego serwisu trafi samochód.

Stereotyp nr 2.: usług nie można reklamować, trzeba zamawiać kolejne naprawy.

- Reklamacje w szczecińskim Serwisie Volvo Auto Bruno można zgłosić w każdy możliwy sposób - przez telefon, mail, a nawet media społecznościowe. Każdy pracownik firmy Auto Bruno wie jak postąpić i jak ukierunkować klienta ze zgłoszeniem reklamacyjnym. W naszym zasobie pracowniczym mamy dedykowanego gwaranta, który na miejscu oceni i rozpatrzy naprawę o charakterze gwarancyjnym/ reklamacyjnym. Ważne dla Klientów jest również to, że u nas mogą wydłużyć okres gwarancji podstawowej pojazdu z 2 do 5 lat. Innowacyjnym rozwiązaniem jest dożywotnia gwarancja na części, która dotyczy wszystkich modeli marki Volvo, niezależnie od rocznika. Warunkiem skorzystania z tej oferty jest potwierdzenie dowodem zakupu i zainstalowaniem części w autoryzowanym serwisie Volvo , dowodem regularnego wykonywania czynności obsługi technicznej oraz dowodem własności samochodu. Gwarancją objęte są wady materiałowe i montażowe przez cały okres, w którym Klient pozostaje właścicielem samochodu, bez względu na to ile kilometrów nim przejedzie.

Stereotyp nr 3.: oddając auto do serwisu nie można podglądać pracy mechanika.

- Tuż za plecami Doradców Serwisowych Auto Bruno, w miejscu gdzie obsługują naszych klientów jest ogromna szyba, za którą można obserwować proces naprawy aut. Jest to przestrzeń wyposażona w najnowocześniejszy sprzęt i narzędzia. Klient może podglądać co dzieje się z jego samochodem i w jaki sposób prowadzone są prace serwisowe.

Stereotyp nr 4.: przegląd auta w serwisie trwa długo, a klient musi bezczynnie czekać na samochód w salonie.

- W zależności od rodzaju przeglądu wykonanie usługi trwa od 3 do 4 godzin. Klient jest informowany odpowiednio wcześniej o czasie wymaganym przez mechaników. Wychodząc naprzeciw klientom Serwis Volvo Auto Bruno dysponuje kilkoma samochodami zastępczymi, aby klient mógł swobodnie poruszać się w czasie wykonywanej usługi. Jeśli jednak klient ma takie życzenie, może poczekać w salonie. Na tę okazję jest przygotowane specjalne miejsce gdzie można napić się kawy, poczytać gazetę lub popracować na laptopie. Jest również specjalne miejsce do zabaw dla dzieci.

Stereotyp nr 5.: mechanicy z salonów są kompletnie anonimowymi osobami przez, co trudno im zaufać.

- Zespół techników Volvo Auto Bruno składa się z osób, które od najmłodszych lat pasjonują się motoryzacją. Dysponujemy kadrą, która świadczy usługi dla nas od ponad 18 lat. W codziennej pracy podejmujemy szereg wyzwań, aby w pełni dotrzymywać przyjęte standardy i przede wszystkim terminowo realizować zlecenia. Zespół jest zgrany, co przekłada się na fantastyczną atmosferę, a miłość do marki Volvo powoduje, że nasza kadra stale się rozwija i kształci uzupełniając wiedzę o autach. Pracownicy serwisu dostępni są w trybie dwuzmianowym, zapewniając możliwie najkrótszy okres oczekiwania na wizytę, a jeśli Klient ma życzenie z każdym z mechaników może porozmawiać indywidualnie.

Nowe przepisy prawa ruchu drogowego

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3