Już od jakiegoś czasu przyzwyczailiśmy się do ciekawych akcji marketingowych klubu King Szczecin. I tym razem pomysł wydaje się być dobry. Portal polskikosz.pl w 33. rocznicę filmu "Akademia Pana Kleksa" chciał znaleźć jakieś małe żartobliwe akcenty koszykarskie i szczeciński klub szybko wyszedł z inicjatywą.
Nasi koszykarze noszą przydomek "Wilki Morskie", a we wspomnianym filmie mamy scenę, która pasuje do klubu. Władze postanowiły, że jeżeli uda się wygrać spotkanie u siebie z Anwilem Włocławek (środa, godz. 18) lub wyjazdowe starcie w sobotę w Zgorzelcu, to przy kolejnej konfrontacji domowej (13 lutego ze Stelmetem Zielona Góra) koszykarze na parkiet wychodzić będą do utworu TSA - "Marsz Wilków". Sami zawodnicy poszli jeszcze krok dalej. W przypadku dwóch wygranych w dwóch najbliższych spotkaniach, do tej piosenki wychodzić będą już do końca sezonu.
Zobacz także: Magazyn sportowy GS24.pl: Pekao Szczecin Open w nowej odsłonie
Polecamy na gs24.pl:
- Sprawdź, czy zdałbyś na prawo jazdy
- Szczecin: W niedzielę 25. finał WOŚP na Łasztowni [program]
- Alarm smogowy w Polsce. A jak jest w Szczecinie i regionie?
- Policjanci przebrani za anioły na Orszaku Trzech Króli w Szczecinie. Jest pierwsza ofiara awantury
- Zobacz zdjęcia lotnicze odcinka drogi S6 Goleniów – Kiełpino
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?