Od początku roku sprzedanych zostało 3734 samochodów Volvo, co oznacza wzrost o 21 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, w którym sprzedanych zostało 3076 sztuk. Dzięki tym wynikom Volvo uzyskało pierwsze miejsce w segmencie premium w tym miesiącu (II w skali całego roku). Najchętniej kupowanym modelem jest nadal SUV XC60. Od początku bieżącego roku nabywców znalazło aż 1 049 aut. W październiku wydano klientom 236 sztuk tego modelu.
Październik był jednym z najtrudniejszych miesięcy pod względem sprzedaży samochodów nowych, rynek zanotował ponad 8 proc. spadku, w stosunku do analogicznego miesiąca roku ubiegłego. Odwrotnie jest w przypadku marek premium. Powiększa się tym samym rozdźwięk pomiędzy sytuacją tego segmentu, a pozostałych producentów samochodów osobowych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?