Uciążliwe kolejki do okienka

Emilia Chanczewska, 4 marca 2006 r.Zaktualizowano 
Klienci banku PKO BP na ulicy Wyszyńskiego skarżą się na długie kolejki i na skrócenie o dwie godziny czasu otwarcia placówki. Bank odsyła ich do agencji oraz do korzystania z konta przez internet.

- Ostatnio w banku PKO BP od rana czynne są tylko dwa okienka, a nie pięć - mówi Czytelniczka (nazwisko do wiadomości red.). - Pracujące tam panie są bardzo miłe i grzeczne, starają się, ale same siebie nie przeskoczą. Stoi tłum ludzi, wszyscy się denerwują, przeklinają. Bank jest czynny krócej, w soboty w ogóle jest nieczynny. Między 17 a 18 nie ma już emisji i przelew nie ma szans dojść tego samego dnia.

Nie opłaca się?

Z prośbą o wyjaśnienia zwróciliśmy się do PKO BP.

- Decyzje o godzinach otwarcia placówek podejmowane są w oparciu o przeprowadzone analizy lokalnego rynku i opłacalności danego rozwiązania - wyjaśnia Marek Kłuciński rzecznik PKO Banku Polskiego. - W Stargardzie godziny pracy placówki zostały zmienione z 8-18 na 9-17.

Rzecznik tłumaczy, że rano czynne są tylko 2 z 5 okienek kasowych dlatego, że pracownicy są na zwolnieniach lekarskich.

- Chciałbym zauważyć, że od ok. godziny 10.30 do 16 czynne są już co najmniej 4 okienka kasowe - podkreśla Kłuciński.- Klienci mogą korzystać również z usług agencji PKO BP, których w Stargardzie jest 18, z czego cztery w bliskiej odległości od oddziału. W agencjach PKO BP klienci mogą m.in. wypłacić i wpłacić gotówkę, wykonać przelew, założyć lokatę czy złożyć wniosek o kredyt.

Załóżcie sobie internet

- Kiedyś osoby prowadzące działalność gospodarczą miały z boku osobne okienko - mówi Czytelniczka ze Stargardu. - Teraz pani z tego okienka musi przyjmować wszystkich. Nie ma zmiłuj! Dyrekcja udaje, że nie widzi żadnych problemów. Uważam, że w tym banku - brzydko mówiąc - olewają klientów, którzy przecież zostawiają tam nieraz niemałe pieniądze!

Bank odpowiada, że warto korzystać z internetowego konta PKO Inteligo, że wykonywane za jego pomocą operacje są tańsze niż w oddziałach banku.

- Klient ma całodobową możliwość regulowania płatności, dokonywania przelewów, spłacania rat kredytu, czy zakładania lokat przez internet i telefon - wylicza M. Kłuciński. - Mogą również korzystać z największej w kraju sieci bankomatów zapewniających całodobowy dostęp do pieniędzy. Połowa bankomatów ma możliwość składania depozytów kopertowych - możliwość dokonywania przelewów i wpłat gotówkowych, zakładanie lokat, składanie zleceń stałych.

polecane: Dzwonią do Ciebie te numery? Nie odbieraj!

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3