Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Uciążliwe kolejki do okienka

Emilia Chanczewska, 4 marca 2006 r.
Klienci banku PKO BP na ulicy Wyszyńskiego skarżą się na długie kolejki i na skrócenie o dwie godziny czasu otwarcia placówki. Bank odsyła ich do agencji oraz do korzystania z konta przez internet.

- Ostatnio w banku PKO BP od rana czynne są tylko dwa okienka, a nie pięć - mówi Czytelniczka (nazwisko do wiadomości red.). - Pracujące tam panie są bardzo miłe i grzeczne, starają się, ale same siebie nie przeskoczą. Stoi tłum ludzi, wszyscy się denerwują, przeklinają. Bank jest czynny krócej, w soboty w ogóle jest nieczynny. Między 17 a 18 nie ma już emisji i przelew nie ma szans dojść tego samego dnia.

Nie opłaca się?

Z prośbą o wyjaśnienia zwróciliśmy się do PKO BP.

- Decyzje o godzinach otwarcia placówek podejmowane są w oparciu o przeprowadzone analizy lokalnego rynku i opłacalności danego rozwiązania - wyjaśnia Marek Kłuciński rzecznik PKO Banku Polskiego. - W Stargardzie godziny pracy placówki zostały zmienione z 8-18 na 9-17.

Rzecznik tłumaczy, że rano czynne są tylko 2 z 5 okienek kasowych dlatego, że pracownicy są na zwolnieniach lekarskich.

- Chciałbym zauważyć, że od ok. godziny 10.30 do 16 czynne są już co najmniej 4 okienka kasowe - podkreśla Kłuciński.- Klienci mogą korzystać również z usług agencji PKO BP, których w Stargardzie jest 18, z czego cztery w bliskiej odległości od oddziału. W agencjach PKO BP klienci mogą m.in. wypłacić i wpłacić gotówkę, wykonać przelew, założyć lokatę czy złożyć wniosek o kredyt.

Załóżcie sobie internet

- Kiedyś osoby prowadzące działalność gospodarczą miały z boku osobne okienko - mówi Czytelniczka ze Stargardu. - Teraz pani z tego okienka musi przyjmować wszystkich. Nie ma zmiłuj! Dyrekcja udaje, że nie widzi żadnych problemów. Uważam, że w tym banku - brzydko mówiąc - olewają klientów, którzy przecież zostawiają tam nieraz niemałe pieniądze!

Bank odpowiada, że warto korzystać z internetowego konta PKO Inteligo, że wykonywane za jego pomocą operacje są tańsze niż w oddziałach banku.

- Klient ma całodobową możliwość regulowania płatności, dokonywania przelewów, spłacania rat kredytu, czy zakładania lokat przez internet i telefon - wylicza M. Kłuciński. - Mogą również korzystać z największej w kraju sieci bankomatów zapewniających całodobowy dostęp do pieniędzy. Połowa bankomatów ma możliwość składania depozytów kopertowych - możliwość dokonywania przelewów i wpłat gotówkowych, zakładanie lokat, składanie zleceń stałych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński