MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Trzy miliony dla Pogoni z miasta już oficjalnie

Andrzej Szkocki
Logo miasta już teraz gości na spodenkach piłkarzy Pogoni, ale jest mało widoczne.
Logo miasta już teraz gości na spodenkach piłkarzy Pogoni, ale jest mało widoczne. Andrzej Szkocki
Pogoń Szczecin SA podpisała z Gminą Miasto Szczecin umowę o wymianie usług promocyjnych na kwotę 3 mln 13 tys. złotych.

Stosowne dokumenty podpisane zostały we wtorek. Znak graficzny Gminy Miasto Szczecin znajdzie się:

- na bluzach i koszulkach "polo", które noszą piłkarze podczas akcji promocyjnych organizowanych przez klub,

- na spodenkach I drużyny podczas występów Pogoni w najwyższej klasie rozgrywek piłkarskich w Polsce (T-Mobile Ekstraklasa), Pucharu Polski czy meczach sparingowych w rundzie wiosennej sezonu 2012/13 oraz jesiennej 2013/14,

- na spodenkach drużyny występującej w Młodej Ekstraklasie.

Partner Strategiczny będzie obecny również na bannerach i bandach LED okalających główną płytę boiska przy ul. Karłowicza, na której rozgrywane i transmitowane są mecze T-Mobile Ekstraklasy z udziałem Pogoni Szczecin. Gmina Miasto Szczecin może również wykorzystywać wizerunek I drużyny do swoich celów promocyjnych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński