Mają to być pojazdy dwukierunkowe o długości 30-33 metrów, z wózkami skrętnymi. Co ważne dla pasażerów będą to pojazdy w pełni klimatyzowane, z portami USB oraz dynamiczną informację pasażerską. Wśród ciekawostek będzie to, że tramwaje mają posiadać dodatkowe siedzenia dla instruktorów oraz panel instruktorski. Czas na dostawę spółka TS określiła na 510 dni, czyli do końca maja 2026 roku.
- Wraz z tramwajami ma przyjść specjalistycznych osprzęt do obsługi i eksploatacji w tym wózki tymczasowe. Dodatkowo Tramwaje Szczecińskie chcą zakupić pojazd techniczny drogowo-szynowy wraz z sprzętem - czytamy na blogu "Uwaga tramwaj".
Kryterium wyboru najlepszej oferty stanowi cena (80 procent), ale także okres gwarancji (minimalny okres gwarancji na tramwaj dwukierunkowy, w tym powłoki lakiernicze oraz wyposażenie wynosi 36 miesięcy), liczba miejsc (minimalna wymagana
liczba miejsc dla pasażerów ogółem wynosi 200).
![od 7 lat](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.224.1/images/video_restrictions/7.webp)
Wyniki pierwszej tury wyborów we Francji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?