Spotkanie, w którym udział wzięło 20 z nich, było pokłosiem inicjatywy, która powstała w Mielnie: zrodził się pomysł stworzenia projektu "Czas na Bałtyk". Celem akcji jest połączenie i skoordynowanie działań promocyjnych, które co roku prowadzą nadmorskie miasta i gminy.
Chodzi o to, by nadmorskie miejscowości tętniły życiem przez cały rok. Uczestnicy spotkania stwierdzili, że reklamy biur podróży, pokazują w niekorzystnym świetle ofertę wypoczynku nad Bałtykiem i dlatego konieczne jest prowadzenie intensywnej i spójnej kampanii, promującej turystyczne walory polskiego wybrzeża.
- Akcja będzie skuteczna pod warunkiem, że będzie w niej uczestniczyć jak najwięcej samorządów - mówi Władysław Husejko, marszałek województwa zachodniopomorskiego. - Chcemy promować wypoczynek nad Bałtykiem, a nie konkretne miejscowości.
Samorządowcy zgodzili się w Ustce, że przeznaczą na promocje konkretne kwoty pieniędzy. Urzędy marszałkowskie wpłacą na kampanię po 100 tysięcy złotych, miasta zarządzane przez prezydentów po 50 tys. zł, miasta z burmistrzami po 25 tys. zł, zaś gminy wiejskie po 15 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?