Art.1 Postanowienia Ogólne
- Organizatorem konkursu jest Polska Press Sp. z o.o., zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000002408, NIP: 522-01-03-609, Kapitał zakładowy: 42 000 000,00 zł, BDO: 000020115 (dalej: „Organizator”). Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
- Konkurs rozpoczyna się dnia 26.10.2021 r. o godz. 18:00, a kończy się dnia 02.11.2021 r. o godz. 23:59 czasu polskiego.
- Konkurs polega na wykonaniu przez Uczestnika Zadania Konkursowego polegającego na wymyśleniu oryginalnych życzeń dla MMTrendy Szczecin z okazji 100 wydania magazynu i opublikowania jej w komentarzu pod postem konkursowym w serwisie Facebook na fanpage-u Organizatora: www.facebook.com/MagazynMMTrendy
Art.2 Uczestnicy i zasady Konkursu
- Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
- W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego), zwana dalej Uczestnikiem, która:
a) zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego treść;
b) ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
c) mieszka na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
d) posiada konto w serwisie Facebook zgodne z Regulaminami tego serwisu;
e) zapoznała się z Naszą polityką prywatności podstępną pod linkiem www.prywatnosc.polskapress.pl
f) wykona Zadanie Konkursowe.
- Uczestnikiem Konkursu może być wyłącznie osoba, spełniająca warunki określone w Art.2 ust. 2 Regulaminu. Zarejestrowane osoby, które nie spełniają warunków powyższych nie są Uczestnikami Konkursu i zostają z niego automatycznie wykluczone.
- Zadanie konkursowe nie może przedstawiać wizerunku oraz zawierać danych osobowych innych niż Uczestnika Konkursu.
- W Konkursie można brać udział wyłącznie osobiście, tj. niedopuszczalne jest tworzenie kont i dokonywanie zgłoszeń konkursowych w imieniu osób trzecich.
- Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy i przedstawiciele Organizatora oraz członkowie ich rodzin do drugiego stopnia pokrewieństwa, oraz innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu Konkursu na zlecenie Organizatora.
- Celem wzięcia udziału w Konkursie jest wykonanie przez Uczestnika Zadania Konkursowego, które polega na wymyśleniu oryginalnych życzeń dla MMTrendy Szczecin i opublikowania jej (w trakcie trwania Konkursu) w komentarzu pod postem konkursowym w serwisie Facebook na fanpage-u Organizatora: www.facebook.com/MagazynMMTrendy
- W Konkursie wezmą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy wykonają Zadanie Konkursowe w czasie trwania Konkursu.
- Uczestnik może wziąć udział w Konkursie wyłącznie 1 (słownie: jeden) raz.
- Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia komentarza w ramach Zadania Konkursowego, jeśli narusza on obowiązujące przepisy prawa lub postanowienia niniejszego Regulaminu lub też prawa, w tym dobra osobiste, osób trzecich. Odmowa publikacji lub usunięcie, o których mowa w zdaniu poprzednim, są równoznaczne z wykluczeniem Uczestnika Konkursu z przeprowadzanego przez Organizatora Konkursu. Uczestnik Konkursu zobowiązuje się do przestrzegania obowiązujących w Polsce przepisów prawa, norm społecznych i obyczajowych, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zasad współżycia społecznego, a w szczególności do nie zgłaszania w ramach Konkursu Zadań konkursowych (w tym zdjęć, filmów oraz haseł i komentarzy), które:
a)są obraźliwe;
b)nawołują do agresji;
c)obrażają osoby trzecie;
d)zawierają informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby;
e)obrażają inne narodowości, religie, rasy ludzkie;
f)są wulgarne lub zawierają wulgaryzmy;
g)przyczyniają się do łamania praw autorskich;
h)propagują używanie narkotyków bądź nie dopuszczonych do obrotu środków odurzających;
i)propagują nadmierne spożywanie alkoholu;
j)zawierają linki do stron www naruszających prawo lub dobre obyczaje;
k)zawierają dane osobowe, teleadresowe lub adresy mailowe osób innych niż zgłaszający się do Konkursu Uczestnik;
l)zawierając treści o charakterze komercyjnym (reklamy);
m)są niestosowne w kontekście informacji o chorobie lub śmierci osoby publicznej bądź prywatnej;
n)w inny sposób naruszają przepisy prawa, normy społeczne bądź obyczajowe lub Regulamin.
- 11.Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zgłoszeń do Konkursu, które są niekompletne i nie zostały umieszczone w komentarzu w czasie trwania Konkursu.
Art.3 Prawa do wykonanych Zadań Konkursowych
- 1.Uczestnik Konkursu wykonując Zadanie Konkursowe poprzez zamieszczenie komentarza pod postem konkursowym oświadcza, że nie był on nigdzie wcześniej publikowany oraz że jest on jedynym właścicielem praw autorskich do tego tekstu a także, że jego wykorzystanie przez Organizatora zgodnie z ust. 2 poniżej nie będzie stanowiło naruszenia przepisów prawa ani prawem chronionych dóbr osób trzecich, w tym praw na dobrach niematerialnych.
- 2.Uczestnik Konkursu wykonując Zadanie Konkursowe poprzez zamieszczenie komentarza pod postem konkursowym, wyraża zgodę na publikację tekstu wraz z podaniem danych (widniejących w serwisie Facebook lub Instagram) oraz z tą chwilą udziela Organizatorowi nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie, licencji na korzystanie z zamieszczonych/przesłanych przez Uczestnika - tekstów (w tym hasła składającego się na Zadanie Konkursowe) na następujących polach eksploatacji:
a)w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie dowolną techniką egzemplarzy utworu, w szczególności techniką cyfrową;
b)w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c)w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt b - publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu, w tym w sieci Internet, w taki sposób, aby każdy mógł mieć do utworu dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, niezależnie od rodzaju i sposobu działania urządzenia, aplikacji, którym/ą się w tym celu posługuje;
d)wprowadzenie utworu do pamięci komputera oraz do sieci telekomunikacyjnych i informatycznych lub sieci intranet;
e)wykonywania praw zależnych i udzielania zgody na ich wykonanie;
f)wykorzystywania utworów na wszystkich ww. polach eksploatacji bez oznaczania autorstwa Użytkownika.
g)Organizator uprawniony będzie także do udzielania sublicencji w pełnym zakresie licencji wskazanym powyżej a także do wykonywania praw zależnych w pełnym zakresie
Art.4 Nagrody i wyłonienie Zwycięzców
- Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator powoła 2 osobową Komisję złożoną z przedstawicieli Organizatora dalej zwaną Komisją Konkursu. Do zadań Komisji Konkursu należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu, podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym przyznane zostaną Nagrody (dalej: Zwycięzców). Decyzje Komisji są ostateczne.
- Po zakończeniu Konkursu, nie później niż w dniu 9.11.2021 r. Komisja Konkursu dokona oceny przesłanych przez Uczestników odpowiedzi (w formie komentarza) na otwarte pytanie konkursowe i wyłoni 50 osób, którzy zdaniem Komisji Konkursu odpowiedzieli najlepiej. Odpowiedzi Uczestników oceniane będą według kryteriów: atrakcyjności, oryginalności i kreatywności i poprawności językowej.
- Zwycięzcom Konkursu przyznane zostaną następujące nagrody:
50 podwójnych zaproszeń na film House of Gucci, który odbędzie się 2 grudnia
o godzinie 19 w kinie Helios Outlet Park Szczecin.
Organizator zobowiązuje się do przyznania dodatkowej nagrody pieniężnej na pokrycie podatku od otrzymanej nagrody, o której mowa w ust.3 powyżej. Podatek dochodowy zostanie przekazany przez Organizatora bezpośrednio na rachunek właściwego urzędu skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- 4.Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców najpóźniej w dniu 09.11.2021 r.
- 5.Zwycięzca Konkursu zostanie poinformowany o uzyskaniu Nagrody poprzez zamieszczenie listy Zwycięzców wskazujących nazwy ich profili/ podanych przez nich danych osobowych lub pseudonimów na profilu Organizatora w serwisie Facebook najpóźniej dnia 23.11.2021 r. oraz ich komentarze zostaną polubione przez organizatora tj. MM Trendy Szczecin.
- 6.Warunkiem otrzymania Nagrody jest przekazanie przez Zwycięzcę Organizatorowi w ciągu 14 dni od dnia udostepnienia listy zwycięzców przez Organizatora wiadomości prywatnej w serwisie Facebook, informacji niezbędnych do przekazania Nagrody, w tym w szczególności: imienia, nazwiska, adresu korespondencyjnego na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
- 7.W przypadku nieprzekazania przez Zwycięzcę w terminie i na zasadach określonych w ust. 7 powyżej danych niezbędnych do wysyłki Nagrody, Komisja Konkursowa wybierze kolejnego Uczestnika otrzymującego daną Nagrodę zgodnie z powtórzoną procedurą wyłonienia Zwycięzców określoną Regulaminem.
- 8.Każda Nagroda zostanie przesłana przez Organizatora na adres wskazany przez Zwycięzcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej niezwłocznie po przysłania przez Zwycięzcę w odpowiedzi na informację powiadamiającą o przyznanej Nagrodzie wszelkich danych umożliwiających wysyłkę Nagrody.
- 9.Fundatorem Nagród jest Organizator.
- 10.Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
- 11.W Konkursie można otrzymać tylko jedną Nagrodę.
- 12.Nagroda zostanie wysłana Uczestnikowi na koszt Organizatora.
- 13.Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody rzeczowej na nagrodę pieniężną.
Art.5 Dane Osobowe
- Przetwarzanie danych osobowych Uczestników Konkursu odbywa się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, ze szczególnym poszanowaniem prawa do prywatności.
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Użytkownika w komentarzach i wiadomościach na fanpagach serwisów Organizatora prowadzonych na Facebook jest Organizator.
- Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach wynikających z regulaminu Konkursu, w tym w celu poinformowania o ewentualnej wygranej oraz wysyłki nagrody.
- Organizator wprowadził i stosuje wymagane prawem właściwe środki techniczne, organizacyjne oraz proceduralne w zakresie ochrony danych osobowych, realizując wytyczne i obowiązki wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Przekazanie danych osobowych możliwe jest wyłącznie do podmiotów bezpośrednio obsługujących Umowę np. firmie kurierskiej lub pocztowej, celem doręczenia nagrody.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do dostępu do danych, ich uzupełnienia, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania czy przenoszenia danych, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w naszej Polityce Prywatności pod adresem www.prywatnosc.polskapress.pl.
- Pytania dotyczące wyłącznie ochrony danych osobowych należy kierować do Inspektora Ochrony Danych na adres [email protected]
Art.6 Reklamacje
- Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji z dopiskiem „reklamacja” na adres e-mail [email protected] lub adres korespondencyjny Organizatora MM Trendy Nowy Rynek 3, 71-875 Szczecin, związanej z przebiegiem Konkursu w trakcie jego trwania, a także do 14 dni po zakończeniu Konkursu.
- Pismo/e-mail zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko Uczestnika oraz adres do korespondencji na który wysłana zostanie odpowiedź na reklamacje.
- Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na reklamację listem poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym reklamację.
- Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Art.7 Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin stanowi jedyny dokument określający zasady Konkursu. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają wyłącznie charakter informacyjny.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z Konkursem będą rozstrzygane przez Sąd właściwy według obowiązujących przepisów.
- Spory pomiędzy Organizatorem a konsumentem mogą być zakończone polubownie w drodze postępowania przed sądem polubownym na zasadach określonych w regulaminie tego sądu, np. przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej, o których mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (t.j. Dz. U. z 2009r. Nr 151, poz. 1219), na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. z 2001 r. Nr 113, poz. 1214). Sprawa sporna pomiędzy Organizatorem a konsumentem może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Informacje o procedurze oraz wykaz podmiotów uprawnionych do rozstrzygania sporów konsumenckich znajdują się pod następującym adresem: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php
- Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu na profilu Organizatora pod adresem URL: www.gs24.pl/regulamintrendy i w siedzibie Organizatora.
- Niniejszy Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany, przeprowadzany ani popierany przez administratora serwisu Facebook ani z nimi związany.
- Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za przeprowadzenie Konkursu jest Organizator, a Uczestnicy wyrażają zgodę na zwolnienie serwisów Facebook z odpowiedzialności mogącej powstać w związku z organizowaniem Konkursu.
Prezydent Andrzej Duda obchodzi 52. urodziny
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?