Nasza Loteria

Przerwa w rozgrywkach to był dobry czas na zmiany. Vineta ma nowe logo

Jakub Lisowski
Nowe logo Vinety Wolin.
Nowe logo Vinety Wolin. Studio Graficzne AM
Bardzo dobrze przyjęta została zmiana w klubie z Wolina. Opinie są pozytywne, a część fanów dopytuje się, kiedy będą w sprzedaży gadżety z nowym wizerunkiem.

Jak wiemy w Vinecie Wolin (IV liga) od niedawna jest nowy zarząd. Prezesem został Przemysław Tomków, który z klubem związany jest od dawna. I od razu zastrzegł, że nie chce wprowadzać rewolucji, ale ma swoje pomysły. I szybko zabrano się za kwestię marketingu.

- Wraz z pozostałymi członkami zarządu postawiliśmy na rozwój nie tylko sportowy klubu, ale także marketingu. Takie założenia pozwolą nam zbudować odpowiednią markę, przyciągając do klubu zarówno zawodników w każdym wieku, jak również kibiców oraz potencjalnych sponsorów – podkreśla prezes klubu Przemysław Tomków w rozmowie z klubowym fanpejdżem. - Gdy zaczęliśmy myśleć nad zmianą logotypu, od początku nasze przesłanie było jasne - to ma być logo proste i z prawdziwego zdarzenia. Ma być herbem odważnym i wzbudzającym respekt. Takim jakimi chcemy, aby były nasze zespoły. Myślę, że udało się to osiągnąć, a utrzymana kolorystyka i elementy historyczne naszego miasta pokazują, iż barwy oraz tradycja to dla nas rzecz święta i najważniejsza. To logo będzie też dużo łatwiejsze do wykorzystywania w celach marketingowych oraz promocyjnych, co mam nadzieję kibice naszego klubu odczują jeszcze w tym roku.

- Przyjęta strategia rozwoju stawia przed klubem ambitne cele i szereg wyzwań. Jej elementem jest również nowe logo. Oprócz wzmocnień w dziale sportowym, w tym postawienia m.in. na rozwój naszych grup młodzieżowych, plan działań kładzie nacisk na profesjonalizację aktywności biznesowo-makretingowych - komentuje dyrektor sportowy klubu Jakub Staciwa.

Nowe logo klubu zaprojektowało studio graficzne AM - prowadzone przez pochodzącego z Wolina Arsena Marchlewskiego.

- Mamy nadzieję, że nowe logo zapoczątkuje nowy rozdział i pasmo sukcesów naszego ukochanego klubu. Wierzymy, iż spotka ono się z aprobatą naszych Kibiców, którzy z biegiem czasu będą utożsamiać się z ich nowym herbem – podkreślają działacze Vinety. - Zmiana herbu klubowego to przede wszystkim krok w stronę nowoczesności, a także nowej kampanii marketingowej, która w dzisiejszych czasach odgrywa bardzo istotną rolę w każdej dziedzinie życia. Poprzednie logo nie spełniało obowiązujących obecnie standardów, trudne było do odwzorowania, a także do przyswojenia przez młodych ludzi.

Klub już zademonstrował projekty gadżetów. Reakcja fanów pozytywna, podobnie jak większość opinii o nowym wizerunku. Plany są takie, by w lipcu do sprzedaży trafiły szaliki czy kubki z nowym logo.

od 7 lat
Wideo

Nowe inwestycje w Rypińskim Centrum Sportu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński