Przerwa w rozgrywkach to był dobry czas na zmiany. Vineta ma nowe logo

Jakub Lisowski
Nowe logo Vinety Wolin.
Nowe logo Vinety Wolin. Studio Graficzne AM
Udostępnij:
Bardzo dobrze przyjęta została zmiana w klubie z Wolina. Opinie są pozytywne, a część fanów dopytuje się, kiedy będą w sprzedaży gadżety z nowym wizerunkiem.

Jak wiemy w Vinecie Wolin (IV liga) od niedawna jest nowy zarząd. Prezesem został Przemysław Tomków, który z klubem związany jest od dawna. I od razu zastrzegł, że nie chce wprowadzać rewolucji, ale ma swoje pomysły. I szybko zabrano się za kwestię marketingu.

- Wraz z pozostałymi członkami zarządu postawiliśmy na rozwój nie tylko sportowy klubu, ale także marketingu. Takie założenia pozwolą nam zbudować odpowiednią markę, przyciągając do klubu zarówno zawodników w każdym wieku, jak również kibiców oraz potencjalnych sponsorów – podkreśla prezes klubu Przemysław Tomków w rozmowie z klubowym fanpejdżem. - Gdy zaczęliśmy myśleć nad zmianą logotypu, od początku nasze przesłanie było jasne - to ma być logo proste i z prawdziwego zdarzenia. Ma być herbem odważnym i wzbudzającym respekt. Takim jakimi chcemy, aby były nasze zespoły. Myślę, że udało się to osiągnąć, a utrzymana kolorystyka i elementy historyczne naszego miasta pokazują, iż barwy oraz tradycja to dla nas rzecz święta i najważniejsza. To logo będzie też dużo łatwiejsze do wykorzystywania w celach marketingowych oraz promocyjnych, co mam nadzieję kibice naszego klubu odczują jeszcze w tym roku.

- Przyjęta strategia rozwoju stawia przed klubem ambitne cele i szereg wyzwań. Jej elementem jest również nowe logo. Oprócz wzmocnień w dziale sportowym, w tym postawienia m.in. na rozwój naszych grup młodzieżowych, plan działań kładzie nacisk na profesjonalizację aktywności biznesowo-makretingowych - komentuje dyrektor sportowy klubu Jakub Staciwa.

Nowe logo klubu zaprojektowało studio graficzne AM - prowadzone przez pochodzącego z Wolina Arsena Marchlewskiego.

- Mamy nadzieję, że nowe logo zapoczątkuje nowy rozdział i pasmo sukcesów naszego ukochanego klubu. Wierzymy, iż spotka ono się z aprobatą naszych Kibiców, którzy z biegiem czasu będą utożsamiać się z ich nowym herbem – podkreślają działacze Vinety. - Zmiana herbu klubowego to przede wszystkim krok w stronę nowoczesności, a także nowej kampanii marketingowej, która w dzisiejszych czasach odgrywa bardzo istotną rolę w każdej dziedzinie życia. Poprzednie logo nie spełniało obowiązujących obecnie standardów, trudne było do odwzorowania, a także do przyswojenia przez młodych ludzi.

Klub już zademonstrował projekty gadżetów. Reakcja fanów pozytywna, podobnie jak większość opinii o nowym wizerunku. Plany są takie, by w lipcu do sprzedaży trafiły szaliki czy kubki z nowym logo.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Materiały promocyjne partnera

Q&A z Bartoszem Kurkiem

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Głos Szczeciński
Dodaj ogłoszenie