Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Problem z internetem. Tam gdzie chce z niego korzystać nie ma zasięgu

Fot. sxc.hu
Nasz Czytelnik miał problem z modemem internetowym.
Nasz Czytelnik miał problem z modemem internetowym. Fot. sxc.hu
- Po zapewnieniu przez pracownika firmy, że istnieje zasięg i możliwość korzystania z internetu podpisałem umowę i kupiłem modem do komputera stacjonarnego - napisał na portalu www.gs24.pl Bosman42. - Po zainstalowaniu urządzenia internet nie działał.

Po trzech dniach prób chciałem oddać modem i rozwiązać umowę, co okazało się niemożliwe. Mimo moich wielu pism nikt nie pofatygował się, aby sprawdzić gdzie tkwi przyczyna (myślę, że wiedziano o braku zasięgu). Mimo wszystko obciąża się mnie winą za zerwanie umowy i straszy karami ponad 2000 zł. Nie ma opcji wypróbowania urządzenia przed podpisaniem umowy, czyli kupuje się kota w worku.

Zwróciliśmy się do firmy Orange o wyjaśnienie sytuacji naszego Czytelnika.

- Trudno mi się odnieść do tej sprawy, bo bez konkretnych danych klienta, nie możemy jej zweryfikować - mówi Liliana Kulesza, szefowa biura prasowego Grupy TP w Gdańsku. - Nie wiemy nawet, z jakiej usługi korzysta klient. W ofercie Orange jest Orange Free na Próbę, gdzie klient ma możliwość skorzystania z oferty przetestowania usługi. Oferta ta umożliwia rozwiązanie umowy bez kosztów w przypadku, gdy usługa nie sprawdza się w miejscu, w którym klient chce z niej korzystać.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński