Kampania była skierowana do mieszkańców województwa zachodniopomorskiego i województw Polski Wschodniej (warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, lubelskiego), które borykają się z problemem bezrobocia. Tak jak w zeszłym roku miała na celu pokazanie Szczecina jako miejsca, w którym można żyć i świetnie rozwijać się zawodowo.
Kto najczęściej rekrutuje w Szczecinie?
Duże firmy z sektora BPO/ITO/SSC, logistycznego, e-commerce, produkcyjnego. Kuszą pracowników już nie tylko atrakcyjnym wynagrodzeniem, ale też licznymi benefitami – mi.in. specjalnie skrojonymi pakietami relokacyjnymi, zwrotami kosztów przejazdu na rozmowę rekrutacyjną, opłaceniem kosztów pobytu na początku zatrudnienia, ubezpieczeniami pracowniczymi, w tym prywatną opieką medyczną. Niektóre z nich finansują też obiady dla pracowników, szkolenia, kursy językowe, żłobki i przedszkola dla dzieci, organizują chill out roomy i imprezy integracyjne.
Kampania rozpoczęła się 15 lutego i trwała do końca miesiąca, obejmowała internet i outdoor. W 11 miastach – Szczecinie, Gorzowie, Słupsku, Koszalinie, Poznaniu, Białymstoku, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Przemyślu i Rzeszowie zawisło łącznie 41 bilbordów.
Zobacz także: Mama wraca do pracy: Przysługuje ci czas na karmienie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?