Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
4 z 16
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
W 2015 r. kontrowersje wywołała reklama firmy...

Pół minuty za pięć milionów. 15 najbardziej kontrowersyjnych reklam w historii Super Bowl

W 2015 r. kontrowersje wywołała reklama firmy ubezpieczeniowej Nationwide. Widać na niej małego chłopca, który w towarzystwie melancholijnej muzyki opowiada, że w przyszłości nie będzie mógł się ożenić ani wyruszyć z przyjacielem w podróż dookoła świata. Swoją opowieść konkluduje tym, że nie będzie mógł zrobić tych rzeczy, ponieważ umarł w wyniku wypadku. Firma chciała w ten sposób zwiększyć świadomość o liczbie zgonów dzieci z przyczyny dających się do przewidzenia domowych wypadków. Firmę natychmiast skrytykowano za brak wyczucia i poruszanie poważnych tematów w trakcie komercyjnej imprezy sportowej.

Zobacz również

Nie żyje legendarny muzyk. Trzykrotnie wygrywał Grammy

Nie żyje legendarny muzyk. Trzykrotnie wygrywał Grammy

Łużna. Fredro – konteksty albo zupa na gwoździu

Łużna. Fredro – konteksty albo zupa na gwoździu

Polecamy

Nowy ranking kieszonkowców w Europie. W tych miejscach bardzo uważaj!

Nowy ranking kieszonkowców w Europie. W tych miejscach bardzo uważaj!

Twoje zęby są żółte? Prawdopodobnie popełniasz te 2 błędy

Twoje zęby są żółte? Prawdopodobnie popełniasz te 2 błędy

Adrian Przyborek: Musieliśmy wygrać, by choć trochę poprawić nastroje wśród kibiców

Adrian Przyborek: Musieliśmy wygrać, by choć trochę poprawić nastroje wśród kibiców