3 z 16
Poprzednie
Następne
Pół minuty za pięć milionów. 15 najbardziej kontrowersyjnych reklam w historii Super Bowl
W 2017 r., w niecałe 3 tygodnie po inauguracji prezydentury Donalda Trumpa, w przerwie Super Bowl pojawiła się reklama 84 Lumber, firmy zajmującej się dostarczaniem materiałów budowlanych. Widać na niej rodzinę meksykańskich imigrantów, którzy wyruszają na długa i trudną podróż do Stanów Zjednoczonych. Kiedy docierają do granicy, spotykają wielki, betonowy mur, uniemożliwiający im przejście na drugą stronę. Mała dziewczynka wyjmuje wówczas amerykańską flagę, a drzwi do nowego świata się otwierają. Reklamę odebrano jako jawne uderzenie w nowego prezydenta, który zapowiedział wcześniej budowę muru granicznego. Ze względu na kontrowersje, nie wyemitowano ostatniej sceny reklamy, a jedynie zachęcono do obejrzenia jej całości w internecie.