PLUSY i MINUSY trzeciej kadencji Piotra Krzystka. Prezydent ma możliwości, by robić więcej [MAŁA OJCZYZNA]
Co nas czeka w przyszłości
Realizowane i planowane inwestycje
Piotr Krzystek kończy kadencję z dużym deficytem budżetowym, ale też dużymi możliwościami inwestycji i zaciągania kredytów.
Bez względu na to, kto jesienią wygra wybory prezydenckie, będzie kontynuował większość zaczętych już inwestycji. A jest ich sporo:
- Szczecińska Kolej Metropolitalna,
- remont ulicy Arkońskiej, Szafera wraz z pętlą tramwajowo-autobusową,
- węzeł Granitowa,
- węzeł Łękno (VI etap trasy średnicowej),
- Międzyodrze i Łasztownia,
- Most Kłodny,
- pętla Mierzyn,
- węzeł Głębokie,
- modernizacja torowisk,
- sieć tramwajowa „Prawobrzeże”.
W nowej kadencji prezydent będzie musiał się zmierzyć ze sprawą modernizacji bulwarów przy Wałach Chrobrego. Spór z PŻM trwa i nie wiadomo jak się zakończy.
PŻM ma poparcie ministra gospodarki morskiej, który uważa, że państwowa spółka wykona lepszy remont.