Podczas szkolenia można będzie dowiedzieć się, jakie elementy mają wpływ na widoczność strony internetowej firmy w wyszukiwarce, na co warto zwrócić uwagę tworząc treści na stronę, jakie możliwości daje wizytówka na mapach Google, jakich narzędzi używać przy przygotowywaniu listy słów kluczowych dla witryny firmy, jak mierzyć ruch na stronie, gdzie szukać wsparcia w ramach programu Firmy Jutra i wiele innych.
Szkolenie odbędzie się 3 grudnia o godz. 10. Poprowadzi je Sebastian Skórski - specjalista ds. marketingu internetowego, doradca w programie Firny Jutra.
Na wydarzenie obowiązuje rejestracja.
ZOBACZ TEŻ:
ZOBACZ TEŻ:
Bądź na bieżąco i obserwuj:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?