Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pierwszy program lojalnościowy dla klientów Netto Polska

Materiały partnera
Netto wprowadza właśnie nowy program lojalnościowy dla swoich klientów. Akcja edukacyjna „Ze Scottiem dookoła świata” kierowana jest do rodzin z dziećmi. Za każde wydane w Netto 25 zł będzie można otrzymać prezent w postaci zestawu kart do kolekcjonowania i zabawy.

Polacy coraz chętniej korzystają z programów lojalnościowych proponowanych przez marki oraz sieci handlowe. Jak wskazują badania, w programach lojalnościowych oraz motywacyjnych bierze udział 20 proc. konsumentów. Najczęściej zaś korzystają z nich osoby w wieku 25-39 lat, stanowiące aż 28 proc. konsumentów.1 Do marek oferujących programy lojalnościowe po raz pierwszy w swojej historii dołącza Netto. Każdy klient, który zrobi w Netto zakupy za minimum 25 zł, będzie mógł odebrać edukacyjny zestaw kart, przeznaczony dla dzieci w wieku 6-12 lat. W ramach akcji będzie można zebrać kilka zestawów kart, kolekcjonerski album oraz zagrać w trzy różne gry. Dzięki zabawie połączonej z edukacją, dzieci będą miały szansę poznać interesujące oraz zabawne ciekawostki, dotyczące najbardziej znanych miejsc na całym świecie.

Pierwszy zestaw 4 kart klienci otrzymają za symboliczny 1 grosz, po zrobieniu zakupów za minimum 25 zł (z promocji wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz dania dla niemowląt). Kolejne zestawy możemy kupić za 1,99 zł lub otrzymać za 1 grosz, jeśli w danym tygodniu kupimy promowany produkt jednej z marek własnych Netto. Kolekcjonerski album jest dostępny w cenie 8,99 zł, zawiera 14 foliowanych stron, w zakładkach każdej z nich można umieścić do 6 kart. Jeśli zbierzemy cały zestaw kart, będziemy mogli zagrać w 3 różne gry edukacyjne, które w formie zabawy przybliżą dzieciom nieznany dotąd świat.

- Program Ze Scottiem dookoła świata to nasz pomysł na urozmaicenie zakupów dla rodzin, które regularnie odwiedzają nasze sklepy – mówi Katarzyna Werner z Działu Marketingu Netto Polska. – Chcemy, żeby czas spędzony w Netto był przyjemnością również dla dzieci, które bardzo często towarzyszą rodzicom w trakcie wizyty w sklepie. Gra edukacyjna to połączenie przyjemnego z pożytecznym – świetnej zabawy oraz nauki i poszerzania horyzontów od najmłodszych lat.
Program lojalnościowy „Ze Scottiem dookoła świata” będzie trwał do 3 lipca.

Zobacz także:

JAK RAZEM Z PSEM SCOTTIEM ODERWAŁEM DZIECIAKI OD TELEWIZORA
Jak zwiedzić świat z 4 dzieci?
Dwapluscztery.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński