Pieniądze wysłane, a na koncie pusto

paw, 22 września 2004 r.
Pan Wiesław Wiśniewski prawie tydzień leżał w szpitalu. W PZU Życie, gdzie jest ubezpieczony, obiecano mu, że w ciągu 30 dni otrzyma odszkodowanie.

Termin minął, a pieniędzy wciąż nie ma.

Pan Wiesław leżał w szpitalu od 12 do 18 sierpnia. Dwa dni po wyjściu ze szpitala, czyli 20 sierpnia, zgłosił ten fakt PZU Życie, gdzie jest ubezpieczony. Obiecano mu, że pieniądze z odszkodowania zostaną przekazane w ciągu 30 dni. Termin minął dwa dni temu, a pieniędzy na koncie ciągle nie ma.

- To niby tylko dwa dni, ale te pieniądze bardzo by mi się przydały - mówi Wiesław Wiśniewski.

O wyjaśnienie poprosiliśmy panią Barbarę Gawrysiak, kierownika biura obsługi klientów PZU Życie w Szczecinie.

- Sprawdziłam sprawę. My wysłaliśmy pieniądze w terminie na wskazane konto. Bardzo nam przykro, że nasz klient nie ma jeszcze pieniędzy, ale to nie nasza wina. Być może tyle trwają procedury w banku.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie