Termin minął, a pieniędzy wciąż nie ma.
Pan Wiesław leżał w szpitalu od 12 do 18 sierpnia. Dwa dni po wyjściu ze szpitala, czyli 20 sierpnia, zgłosił ten fakt PZU Życie, gdzie jest ubezpieczony. Obiecano mu, że pieniądze z odszkodowania zostaną przekazane w ciągu 30 dni. Termin minął dwa dni temu, a pieniędzy na koncie ciągle nie ma.
- To niby tylko dwa dni, ale te pieniądze bardzo by mi się przydały - mówi Wiesław Wiśniewski.
O wyjaśnienie poprosiliśmy panią Barbarę Gawrysiak, kierownika biura obsługi klientów PZU Życie w Szczecinie.
- Sprawdziłam sprawę. My wysłaliśmy pieniądze w terminie na wskazane konto. Bardzo nam przykro, że nasz klient nie ma jeszcze pieniędzy, ale to nie nasza wina. Być może tyle trwają procedury w banku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?