Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Koncepcja budowy torowiska na ul. 26 Kwietnia [WIZUALIZACJE]

red
Oto prezentacja obrazującą główne założenia koncepcji budowy torowiska tramwajowego w ciągu ulicy 26 Kwietnia, stworzonej w oparciu o opracowanie wykonane na zlecenie Miasta. Autorzy „Analizy techniczno-eksploatacyjnych i organizacyjnych uwarunkowań wykorzystania tramwaju dwukierunkowego w systemie publicznego transportu zbiorowego na obszarze miasta Szczecin”, po uwzględnieniu kilku możliwych wariantów, zarekomendowali rozwiązanie zakładające poprowadzenie dwutorowego torowiska od skrzyżowania ul. Krzywoustego i Bohaterów Warszawy, ulicą 26 Kwietnia, do skrzyżowania z ulicą Santocką, dalej wzdłuż ulicy Santockiej do skrzyżowania z ulicą Witkiewicza, a następnie ul. Witkiewicza do skrzyżowania z Derdowskiego.Na osiedlu Kaliny zaplanowano przystanek końcowy z torami odstawczymi dla tramwajów dwukierunkowych. Koncepcja zakłada na całej trasie budowę pięciu przystanków (w tym zintegrowanego z SKM) oraz toru odstawczego na południowym wlocie al. Bohaterów Warszawy, a także konieczność budowy dodatkowego toru odstawczego na drugim przystanku końcowym, przy Dworcu Głównym.  Całkowita długość planowanego  odcinka torowiska wynosi  2,2 km.Kolejnym etapem prac będzie przygotowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla przedstawionej koncepcji. Zobacz także: Posłowie PO o niezrealizowanej inwestycji na ul. 26 kwietnia w Szczecinie<script class="XlinkEmbedScript" data-width="640" data-height="360" data-url="//get.x-link.pl/3a2dcb03-006e-6e94-85e3-09fcb0bbfa78,b113d463-ff2e-2946-9efe-a19c1786eb73,embed.html" type="application/javascript" src="//prodxnews1blob.blob.core.windows.net/cdn/js/xlink-i.js?v1"></script>
Oto prezentacja obrazującą główne założenia koncepcji budowy torowiska tramwajowego w ciągu ulicy 26 Kwietnia, stworzonej w oparciu o opracowanie wykonane na zlecenie Miasta. Autorzy „Analizy techniczno-eksploatacyjnych i organizacyjnych uwarunkowań wykorzystania tramwaju dwukierunkowego w systemie publicznego transportu zbiorowego na obszarze miasta Szczecin”, po uwzględnieniu kilku możliwych wariantów, zarekomendowali rozwiązanie zakładające poprowadzenie dwutorowego torowiska od skrzyżowania ul. Krzywoustego i Bohaterów Warszawy, ulicą 26 Kwietnia, do skrzyżowania z ulicą Santocką, dalej wzdłuż ulicy Santockiej do skrzyżowania z ulicą Witkiewicza, a następnie ul. Witkiewicza do skrzyżowania z Derdowskiego.Na osiedlu Kaliny zaplanowano przystanek końcowy z torami odstawczymi dla tramwajów dwukierunkowych. Koncepcja zakłada na całej trasie budowę pięciu przystanków (w tym zintegrowanego z SKM) oraz toru odstawczego na południowym wlocie al. Bohaterów Warszawy, a także konieczność budowy dodatkowego toru odstawczego na drugim przystanku końcowym, przy Dworcu Głównym. Całkowita długość planowanego odcinka torowiska wynosi 2,2 km.Kolejnym etapem prac będzie przygotowanie programu funkcjonalno – użytkowego dla przedstawionej koncepcji. Zobacz także: Posłowie PO o niezrealizowanej inwestycji na ul. 26 kwietnia w Szczecinie<script class="XlinkEmbedScript" data-width="640" data-height="360" data-url="//get.x-link.pl/3a2dcb03-006e-6e94-85e3-09fcb0bbfa78,b113d463-ff2e-2946-9efe-a19c1786eb73,embed.html" type="application/javascript" src="//prodxnews1blob.blob.core.windows.net/cdn/js/xlink-i.js?v1"></script>
Oto prezentacja obrazującą główne założenia koncepcji budowy torowiska tramwajowego w ciągu ulicy 26 Kwietnia, stworzonej w oparciu o opracowanie wykonane na zlecenie Miasta.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński