- W IV lidze zaczynaliśmy od zera, marka Pogoni była rozpoznawalna, ale jeszcze mało wiarygodna - mówi Marta Barańska, dyrektor Pogoni zajmująca się marketingiem.
- Kilku większych sponsorów uzależnia zainwestowanie w Pogoń od jej awansu do ekstraklasy. Po dwóch awansach z rzędu coraz łatwiej jest pozyskiwać kolejne firmy do współpracy. Wiele umów opiera się na barterze. Na przykład ta z mutimedialną firmą RCJ, która reklamuje nas na monitorach w środkach miejskiej komunikacji - informuje Barańska.
- W zamian te firmy promują się na stadionie, czy naszej stronie. Wiele firm przedłuża z nami umowy na rundę, czy na sezon. Widać, szczególnie po wynikach drużyny, czy frekwencji na stadionie, że wejście w Pogoń to dobry ruch - dodaje Barańska.
Pogoń nie jest tylko widoczna w autobusach, ale również na wielu billboardach, czy tzw. citylightach.
Kibicujesz Pogoni Szczecin? Zajrzyj na serwis http://gs24.pl/pogon
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?