Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Inwestycje w Pogoń Szczecin po awansie do ekstraklasy

MC
Sporo umów opiera się w klubie na barterze.
Sporo umów opiera się w klubie na barterze. Fot. Archiwum
Pogoń Szczecin odbudowywała markę od czwartej ligi, gdzie o partnerów, chcących włączyć się w finansowanie klubu, było jeszcze ciężko.

- W IV lidze zaczynaliśmy od zera, marka Pogoni była rozpoznawalna, ale jeszcze mało wiarygodna - mówi Marta Barańska, dyrektor Pogoni zajmująca się marketingiem.

- Kilku większych sponsorów uzależnia zainwestowanie w Pogoń od jej awansu do ekstraklasy. Po dwóch awansach z rzędu coraz łatwiej jest pozyskiwać kolejne firmy do współpracy. Wiele umów opiera się na barterze. Na przykład ta z mutimedialną firmą RCJ, która reklamuje nas na monitorach w środkach miejskiej komunikacji - informuje Barańska.

- W zamian te firmy promują się na stadionie, czy naszej stronie. Wiele firm przedłuża z nami umowy na rundę, czy na sezon. Widać, szczególnie po wynikach drużyny, czy frekwencji na stadionie, że wejście w Pogoń to dobry ruch - dodaje Barańska.

Pogoń nie jest tylko widoczna w autobusach, ale również na wielu billboardach, czy tzw. citylightach.

Kibicujesz Pogoni Szczecin? Zajrzyj na serwis http://gs24.pl/pogon

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński