Ekstraliga kobiet z oficjalną piłką rozgrywek!

red
ZINA
Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować o zawarciu umowy sponsorskiej z producentem piłki Zina Sierra Pro 2.0. Na mocy porozumienia, począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu, aż do zakończenia sezonu 2023/24 piłkarki Ekstraligi będą zobligowane do rozgrywania oficjalnych meczów dedykowaną piłką.

ZINA to marka znana w świecie polskiej piłki nożnej. Firma od 2013 roku ubiera polskich sędziów piłkarskich. Teraz współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej została rozszerzona o porozumienie, zgodnie z którym Sponsor zaopatrzy wszystkie kluby Ekstraligi w komplety oficjalnych piłek.

- Piłka nożna kobiet pozostaje jednym ze strategicznych projektów Polskiego Związku Piłki Nożnej. Po zeszłorocznej umowie z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą rozgrywek, to kolejne porozumienie na drodze profesjonalizacji, budowania wartości i popularyzacji marki Ekstraligi kobiet. Wierzymy, że coraz lepiej opakowane rozgrywki będą przyciągać przed telewizory i na stadiony szersze grona odbiorców. Regularna obecność na antenach telewizyjnych to także wzrost zainteresowania ze strony potencjalnych partnerów rozgrywek, stąd umowa z naszym partnerem, spółką Zina, producentem oficjalnej piłki rozgrywek, która zadebiutuje w Ekstralidze w pierwszej kolejce rundy wiosennej bieżącego sezonu - mówi Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

- Jestem bardzo szczęśliwy, że od tego sezonu wszystkie zawodniczki Ekstraligi będą używały naszego najwyższego modelu piłki - Sierra Pro 2.0 wyprodukowanej w technologii wyznaczającej standardy we współczesnym futbolu. Nasze piłki zawsze cieszyły się niesłabnącą renomą, dlatego tym bardziej cieszy fakt obecności tych piłek na boiskach najwyższej klasy rozgrywkowej kobiet - kontynuuje Sawicki.

- Wysoka jakość piłek ZINA znajduje dzisiaj swoje potwierdzenie we właśnie rozpoczynającej się współpracy z Polski Związek Piłki Nożnej. Cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas PZPN, tym samym zacieśniamy nasze relacje w celu podnoszenia poziomu sportowego w polskiej piłce kobiecej. Współpraca z Ekstraligą otwiera również nowy rozdział w naszej firmie, w której większą uwagę zaczniemy przywiązywać do oferty kierowanej właśnie dla kobiet - powiedział Leszek Cieślak, współwłaściciel PPH OPTIM, będącego właścicielem marki Zina.

W ramach współpracy, poza dostawą piłek, marka ZINA będzie eksponowana podczas meczów telewizyjnych na bandach LED/wideo lub statycznych oraz w ramach mediów społecznościowych dotyczących rozgrywek.

Przed rozpoczęciem rundy wiosennej sezonu 2020/21 każdy klub Ekstraligi otrzyma po 20 oficjalnych piłek. Zgodnie z umową takie dostawy będą również realizowane do wszystkich klubów Ekstraligi przed rozpoczęciem każdego z trzech kolejnych sezonów współpracy objętej umową. W przypadku, gdy zapotrzebowanie danego klubu będzie większe – umowa gwarantuje klubom możliwość zakupu dodatkowych oficjalnych piłek ze zniżką 48% od ceny katalogowej.

Po umowie z Telewizją Polską SA, oficjalnym nadawcą meczów, niniejsze porozumienie jest kolejnym ważnym krokiem na drodze budowania jednolitego, rozpoznawalnego wizerunku i rozwoju marki Ekstraligi.

Źródło: Nasza Sierra PRO 2.0 oficjalną piłką Ekstraligi Kobiet

Reprezentanci kraju i transferowe niewypały. Piłkarze, którz...

Lech Poznań zmienia trenera: Skorża za Żurawia

Wideo

Materiał oryginalny: Ekstraliga kobiet z oficjalną piłką rozgrywek! - Gol24

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie