Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dzięki plebiscytowi Nasze Dobre z Pomorza, firmy mają możliwość budowania świadomości wśród lokalnych społeczności

OPRAC.:
Joanna Boroń
Joanna Boroń
Dlaczego warto wziąć udział w plebiscycie Nasze Dobre z Pomorza, rozmawiamy z Mateuszem Dziukiem, zastępcą dyrektora reklamy Polska Press.

Plebiscyt Głosu - Nasze Dobre z Pomorza towarzyszy już lokalnemu biznesowi od 13 lat. Czy nadal warto pokazać swoją firmę lub produkt z tego typu konkursach? I co dzięki takim działaniom uzyskują firmy?

Tak, warto. Z kilku powodów, ale jeden z najważniejszych to budowanie świadomości wśród lokalnych społeczności. Pokażmy, że Pomorze to dobrze i szybko rozwijający się region, wbrew opiniom jakie krążą. Warto też pokazać swoją firmę, ponieważ to docenia pośrednio też pracowników, którzy tworzą markę często od kilkudziesięciu lub kilkunastu lat. Dzięki udziałowi firmy budują swój prestiż, zaufanie do obecnych i potencjalnych klientów, a przede wszystkim do pracowników.

Kto może być uczestnikiem plebiscytu Nasze Dobre z Pomorza - edycja 2020?
Każda firma, której przede wszystkich rodowód pochodzi z naszego regionu. Chcemy docenić i nasze rodzime marki. Myślę, że każda z firm jest w jakiś i na swój sposób innowacyjna, ma unikalny produkt czy usługę.

ZOBACZ TEŻ:

W każdym plebiscycie czy konkursie jest grono osób, które dokonują oceny firm i produktów startujących w plebiscycie. Kto będzie zasiadał w jury oceniającym firmy i produkty w Plebiscycie Nasze Dobre z Pomorza 2020?
Jury każdego roku składa się z niesamowitych osobowości, ekspertów. Przede wszystkim są to ludzie, którzy są związani z naszym regionem, a więc znają nasz rynek. To specjaliści w swoich dziedzinach, znający się na prowadzaniu biznesu, albo wspierający go. Wystarczy wymienić tylko kilku Pana Profesora Dariusza Zarzeckiego, Panią Annę Kornacką czy Pana Prezydenta Piotra Jedlińskiego.

Czy udział w tego typu plebiscytach poprawia rozpoznawalność lokalnych firm i produktów? I czy warto dzisiaj stawiać na "lokalność?
Tak jak wspomniałem na początku, lokalność to założenie samego plebiscytu. Warto stawiać na lokalność chociażby z tego powodu, że dzięki temu budujemy więzi z lokalną społecznością. Wspieramy w ten sposób też taki swojego rodzaju "lokalny patriotyzm". Sam udział w plebiscycie poprawia samą wiedzę na temat tego, czym właściwie zajmują się firmy biorące w nim udział, albo co takiego robią wyjątkowego i unikalnego w skali regionu, ale być może kraju i Europy. Zapraszamy do udziału.

CZYTAJ WIĘCEJ: Nasze Dobre z Pomorza 2020. Wybieramy najpopularniejszy produkt na Pomorzu

Mecenasem plebiscytu jest Miasto Koszalin

__________

Informacji o plebiscycie, jego przebiegu oraz zasadach udziela:
Anna Szczęk
tel. 510 026 927
(pn-pt w godz. 9-15)
e-mail: [email protected]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gs24.pl Głos Szczeciński